چین فارن لینگویجز ایڈمنسٹریشن کے ٹرانسلیشن انسٹی ٹیوٹ کے زیر اہتمام تقریب کا انعقاد

چین فارن لینگویجز ایڈمنسٹریشن کے ٹرانسلیشن انسٹی ٹیوٹ کے زیر اہتمام تقریب ...
 چین فارن لینگویجز ایڈمنسٹریشن کے ٹرانسلیشن انسٹی ٹیوٹ کے زیر اہتمام تقریب کا انعقاد

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

بیجنگ(ڈیلی پاکستان آن لائن) چین فارن لینگویجز ایڈمنسٹریشن کے ٹرانسلیشن انسٹی ٹیوٹ کے زیر اہتمام "ژونگشن کی زندگی کا احساس"کے موضوع پر تقریب کا انعقاد کیا گیا جس میں مترجمین اور غیر ملکی میڈیا پر مشتمل وفدنے بھی شرکت کی۔

اس موقع پر وفد نے شینزین-ژونگشن پاسیج، CUIHENG نیو ڈسٹرکٹ ایگزیبیشن ہال، ہانگلیڈا پریسیشن کمپونینٹس ژونگشن لمیٹڈ اور دیگر مقامات کا دورہ کیا۔ کمپنی اور دیگر مقامات کادورہ کرنے والے وفد کے ارکان نے دل کی گہرائیوں سے محسوس کیا کہ ژونگ شان تخلیقی مواقع اور جوانی کی توانائی سے بھرا شہر ہے، جس میں مستقبل کی ترقی کے لیے بہت زیادہ امکانات ہیں۔وزٹ کرنے والے گروپ نے عملے کی رہنمائی میں شینزین-ژونگشن چینل کے ژونگشن پل کے درمیانی حصے تک گاڑی چلائی، پل کا مرکزی ٹاور لنگڈنگ اوقیانوس کے اوپر اونچا ہے جو کہ ایک شاندار نظارہ ہے۔شینزین ژونگشن کوریڈور مینجمنٹ سینٹر کے عملے کے مطابق، شینزین-ژونگشن کوریڈور ایک کراس سی کلسٹر پروجیکٹ ہے جو "پلوں، جزیروں، سرنگوں، اور پانی کے اندر کے باہمی رابطوں" کو مربوط کرتا ہے۔اس کی کل لمبائی تقریباً 24 کلومیٹر ہے، اور اس نے کئی "دنیا کی بہترین" تخلیق کی ہیں۔یہ سمندر میں دنیا کا سب سے بڑا سٹیل باکس گرڈر سسپنشن پل ہے اور دنیا میں سب سے زیادہ نیویگیشن کلیئرنس کے ساتھ کراس سی پل ہے۔ فی الحال، شینزین-ژونگشن کوریڈور کی تعمیر 2024 کے وسط میں مکمل ہونے کا امکان ہے۔بندرگاہ کی مستقبل کی ترقی کو مدنظر رکھتے ہوئے، اگر مناسب اونچائی محفوظ نہیں کی گئی تو بڑے جہازوں کی نیویگیشن متاثر ہوگی، اس لیے واضح نیویگیشن اونچائی کو موجودہ اونچائی تک بڑھا دیا جاتا ہے۔"عملے کا کہنا تھا،اس کا سٹیل شیل کنکریٹ میں ڈوبی ہوئی ٹیوب سرنگ "اضافی چوڑی، گہری تدفین، اور متغیر چوڑائی" کی خصوصیات کے ساتھ بھی دنیا کی پہلی بڑے پیمانے پر استعمال کی گئی ہے۔ مکمل ہونے پر، یہ دنیا کی پہلی اضافی طویل دو طرفہ آٹھ لین والی آبدوز میں ڈوبی ہوئی ٹیوب سرنگ بن جائے گی۔
یہ سمجھا جاتا ہے کہ دریائے پرل ڈیلٹا کے دو بڑے شہری مجموعوں، "شینزن، ڈونگ گوان، ہوازہو" اور "پرل ژونگ جیانگ دریا" کے درمیان واحد براہ راست ہائی وے رابطہ ہے۔شینزین-ژونگشن کوریڈور گوانگ ڈونگ فری ٹریڈ پائلٹ زون (گوانگ زو نانشا، شینزین کیانہائی اور زوہائی ہینگکن) اور گوانگ ڈونگ-ہانگ کانگ-مکاؤ گریٹر بے ایریا کے درمیان نقل و حمل کا لنک ہے۔گوانگ ڈونگ-ہانگ کانگ-مکاؤ گریٹر بے ایریا کے شہری اجتماع کی مربوط ترقی کو تیز کرنا بہت اہم اسٹریٹجک اہمیت کا حامل ہے۔
CUIHENG بلڈنگ کی 21ویں منزل پر واقع ژونگشن شہر CUIHENG New District Exhibition Hall میں، مہمان گروپ نے CUIHENG نیو ڈسٹرکٹ کے مشرقی علاقے میں شینزین-ژونگشن اور حقیقی شہری منظر کو دیکھا۔تصاویر اور تصویروں کے ذریعے، ہم نے Cuiheng نیو ڈسٹرکٹ کے ماضی، حال اور مستقبل کے بارے میں سیکھا:شینزین-ژونگشن کوریڈور کے مغربی کنارے پر لینڈنگ پوائنٹ کے طور پر، گوانگ ڈونگ میں صوبائی سطح کا ایک نیا علاقہ Cuiheng New District، یہ تین قومی سطح کے نئے اضلاع Nansha، Qianhai اور Hengqin، اور گوانگزو،  شینزین ہانگ کانگ اور مکاؤ کے چار بڑے شہروں کے دو "مرتکز دائروں" کے مرکز میں واقع ہے۔گریٹر بے ایریا کے "1 گھنٹے کے رہنے والے دائرے" میں بیٹھے ہوئے ہیں۔شینزین-ژونگشن راہداری کے افتتاح کے موقع سے فائدہ اٹھاتے ہوئے، ژونگشن شہر Cuiheng نیا ضلع مستقبل میں خلیجی علاقے کے مغربی ساحل پر جدت، صنعت اور ہنر کا ایک مرکز بنائے گا۔ 2035 تک، یہ مکمل طور پر ایک بین الاقوامی، جدید تعمیر کرے گا۔ اور جدید ساحلی نیا شہر، خلیج کے ارد گرد Z ژونگشن شہر کی ترقی کے لیے سٹی گیٹ وے بن رہا ہے۔