پاکستان سپرلیگ میں آپ کے پسندیدہ کھلاڑیوں کو کتنا معاوضہ دیا جا رہا ہے؟ اب آپ بھی جانئے

پاکستان سپرلیگ میں آپ کے پسندیدہ کھلاڑیوں کو کتنا معاوضہ دیا جا رہا ہے؟ اب آپ ...
پاکستان سپرلیگ میں آپ کے پسندیدہ کھلاڑیوں کو کتنا معاوضہ دیا جا رہا ہے؟ اب آپ بھی جانئے

  

لاہور (مانیٹرنگ ڈیسک) پاکستان سپر لیگ (پی ایس ایل) کے انعقاد نے پاکستانی شائقین میں ایک نئی روح پھونک دی ہے اور ہر کوئی اپنی پسندیدہ ٹیم کی حوصلہ افزائی کر رہا ہے۔ پی ایس ایل میں کون کون سی ٹیمیں کھیل رہی ہیں اور ان ٹیموں میں کون کون سے کھلاڑی شامل ہیں، یہ تو سب جانتے ہیں لیکن اگر آپ کچھ نہیں جانتے تو وہ ان کھلاڑیوں کو پی ایس ایل کھیلنے کیلئے دیا جانے والا معاوضہ ہے۔

پی ایس ایل کیلئے کھلاڑیوں کو 6 درجوں، پلاٹینم، ڈائمنڈ، گولڈ، سلور، ایمرجنگ اور ریزرو، میں تقسیم کیا گیا ہے اور سب سے زیادہ پیسے یقینا پلاٹینم درجہ میں شامل کھلاڑیوں کو ملے ہیں۔ آئیے آپ کو پی ایس ایل میں سب سے زیادہ پیسے لینے والے چند کھلاڑیوں کے بارے میں بتاتے ہیں۔

ویسٹ انڈین کرکٹر کرس گیل کے چھکوں کی پوری دنیا ہی مداح ہے اور ہر کوئی انہیں میدان میں کھیلتا دیکھنے کا خواہمشند ہوتا ہے، یہی وجہ ہے کہ کرکٹ لیگ کی ٹیمیں کرس گیل کو زیادہ سے زیادہ پیسوں کے عوض بھی خرید لیتی ہے۔ پی ایس ایل کیلئے انہیں آئیکون پلیئر کی درجہ بندی میں رکھا گیا اور یہ 2 لاکھ ڈالر (تقریباً 2 کروڑ پاکستانی روپے) کے عوض لاہور قلندر کی ٹیم کیلئے کھیل رہے ہیں۔

اپنی تیز ترین سنچری، جاندار چھکوں اور پرکشش شخصیت کے باعث دنیا بھر میں نام پیدا کرنے والے پاکستان ٹی 20 ٹیم کے کپتان شاہد خان آفریدی پی ایس ایل میں سب سے پہلے فروخت ہونے والے کھلاڑی کا اعزاز بھی اپنے پاس رکھتے ہیں اور وہ بھی 2 لاکھ ڈالر (تقریباً 2 کروڑ پاکستانی روپے) کے عوض پشاور زلمے ٹیم کی قیادت کر رہے ہیں۔

پاکستان کرکٹ ٹیم کے سابق کپتان شعیب ملک بھی کسی سے کم نہیں کیونکہ وہ بھی اپنی صلاحیتوں کے بلے بوتے پر آئیکون پلیئرز کی درجہ بندی میں ہی آتے ہیں اور 2 لاکھ ڈالر (تقریباً2 کروڑ پاکستانی روپے) کے عوض پی ایس ایل کو چار چاند لگا رہے ہیں۔

برطانوی کرکٹ ٹیم کے سابق کھلاڑی کیوین پیٹرسن بھی ان کھلاڑیوں میں شامل ہیں جنہیں پی ایس ایل کھیلنے کیلئے مندرجہ بالا کھلاڑیوں جتنے ہی پیسے ادا کئے گئے۔

اسلام آباد یونائیٹڈ کی نمائندگی کرنے والے آسٹریلوی کھلاڑی شین واٹسن بھی اپنے نام کا خوب فائدہ اٹھا رہے ہیں اور انہیں بھی پی ایس ایل کھیلنے کیلئے 2 لاکھ ڈالر (تقریباً 2کروڑ پاکستانی روپے) ادا کئے گئے ہیں۔

سابق سری لنکن کپتان کمار سنگاکارا پلاٹینم درجہ میں شامل ہیں اور انہیں کوئٹہ گلیڈی ایٹرز نے 1 لاکھ 40 ہزار ڈالرز (تقریباً ایک کروڑ 46 لاکھ پاکستانی روپے) کے عوض خریدا۔

پاکستان ٹیسٹ ٹیم کے کپتان مصباح الحق بھی پلاٹینم درجہ میں جگہ بنانے میں کامیاب ہوئے اور انہیں اسلام آباد یونائیٹڈ نے ایک لاکھ 40 ہزار ڈالرز (تقریباً ایک کروڑ 46 لاکھ پاکستانی روپے) کے عوض خریدا۔

معروف ویسٹ انڈین کرکٹر براوو لاہور قلندرز کی نمائندگی کر رہے ہیں جنہیں ایک لاکھ 40 ہزار ڈالرز (تقریباً ایک کروڑ 46 لاکھ پاکستانی روپے) کے عوض خریدا گیا۔

مزید : T20