"پی سی بی نے فکسنگ کیس میں تاحیات پابندی کی سزا پانے والے سلیم ملک اور دانش کنیریا کی سزا ختم کرنے سے انکار کردیا کیونکہ۔۔۔" مشورہ بھی دیدیا

"پی سی بی نے فکسنگ کیس میں تاحیات پابندی کی سزا پانے والے سلیم ملک اور دانش ...

  

کراچی (ویب ڈیسک) پاکستان کرکٹ بورڈ نے فکسنگ کے الزام میں تاحیات پابندی کی سزا پانے والے سلیم ملک اور دانش کنیریا کو ان کی درخواستوں کا جواب دیتے ہوئے پابندی ختم کرنے سے انکار کردیا ہے۔ دانش کنیریا کو کہا گیا ہے کہ انہیں انگلینڈ بورڈ نے سزا دی ہے وہی معاف کرسکتا ہے، انگلینڈ بورڈ سے رابطہ کریں۔

جبکہ سلیم ملک کو آئی سی سی کی جانب سے میچ فکسنگ کے سوالات کے جواب دینے کا کہا، سلیم ملک کے مئی 2014 کے اعتراف کا حوالہ دیتے ہوئے پی سی بی کا کہنا ہے کہ ان کا جواب دینے سے انکار ان کے اعتراف کو تبدیل نہیں کرسکتا۔ پی سی بی اس وقت تک مزید کاروائی نہیں کر سکتا جب تک آپ اس معاملے پر جواب نہیں دے دیتے۔

دانش کنیریا سے متعلق بورڈ نے کہا ہے کہ تاحیات پابندی ای سی بی کی جانب سے نافذ کی گئی۔ تمام آئی سی سی ممبرزپر اس پابندی کو برقرار رکھنا لازم ہے۔

اسے ختم کرنے کا واحد راستہ اپیل ہے جو آپ پہلے ہی استعمال کرچکے ہیں۔ ای سی بی اینٹی کرپشن کوڈ کے مطابق کھلاڑی کو دوبارہ کھیل کی اجازت دینے کا اختیار صرف اینٹی کرپشن ٹربیونل کے اس سربراہ کو ہی ہے جس نے اس معاملے پر فیصلہ سنایا تھا۔ لہٰذا آپ ای سی بی سے رابطہ کریں۔

مزید :

کھیل -