ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل 

اپنے غصہ پر قابو رکھیں۔ ایک بار جو تعلقات خراب ہوئے تو پھر شاہد برسوں لگ جائیں ٹھیک ہونے میں۔ آج کوئی اہم رول ادا کر رہا ہے، ہوشیار ہو جائیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی 

آپ کی جس رکاوٹ کی وجہ سے آگے بڑھنے میں مشکل پیش آ رہی ہے۔ وہ کسی وقت بھی آج ہی دور ہو گی۔ پھر موقع اچھا ہے۔ اس کو بالکل ضائع مت کریں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

نیت صاف رکھیں نماز کی طرف توجہ دیں اور باوضو رہا کریں۔ یاحیٰ یا قیوم کا ورد جاری رکھیں۔ توجہ تو بار بار کرتے رہیں۔ معاملات خود ہی ٹھیک ہو جائیں گے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جن لوگوں کو ان دنوں سخت مالی مشکلات کا سامنا ہے۔ وہ صرف اہم فیصلہ کر لیںکہ جو کرنا ہے اس پر قائم رہنا ہے اور ناجائز کام نہیں کرنا، پھر دیکھیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ آہستہ آہستہ اپنی منزل کی جانب بڑھ تو رہے ہیں، مگر آپ حقوق العباد کے حوالے سے ابھی اپنے معاملات ٹھیک نہیں کر پائے۔ صرف اس کی اصلاح ضروری ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

قدم اٹھائیں ، رسک لیں اور صرف جائز کاموں میں۔ ان شاءاللہ بڑا ہی اچھا فائدہ حاصل ہوگا۔ آج کا دن آپ کے لئے بے حد شاندار ہے، مقاصد دیکھیں۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ کو بار بار مشورہ دیا جا رہا ہے کہ اپنا صدقہ لازمی دیں اور زبان کو مکمل طور پر بند رکھیں۔ آپ کی جذباتی غلطی آپ کو ورنہ کسی بڑی مشکل میں ڈال دے گی۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آج اچھا دن ہے۔ آپ کو اہم کامیابی ملنے کا امکان اور ضرورت کے تحت رقم کا حصول بھی ممکن ہو سکے گا۔ آج روزگار کا سلسلہ ان شاءاللہ بہتر ہو سکے گا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

ایک بڑی مشکل ٹل گئی ہے۔ آپ بس توبہ سے کام لیتے رہیں گے تو اس طرح تمام پریشانیاں ختم ہوتی رہیں گی۔ آج کا دن مالی حوالے سے بہتر رہے گا۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری 

آج کا دن ذاتی کام کو پہلے کرنے کا ہے۔ دیر مت کرنا اور کوشش کریں کہ اب روزانہ کی بنیاد پر اپنے ضروری کاموں کو کریں، ہر کام ہو جائے گا۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری 

ایک اہم کام بنتے بنتے رک سکتا ہے جیسے کوئی بندش سی ہو گئی ہے۔ آپ کو بس ہو سکے تو دو غریبوں کا پیٹ بھرنا ہے، بندش ٹوٹ جائے گی۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

ایک سخت مخالفت کا سامنا ہے اور آج کل قریبی لوگوں سے بھی خبر کی امید نہیں ہے۔ خاموشی اور صرف خاموشی اس کا واحد حل ہے، خیال رہے بس۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -