ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

مالی طور پر مشکلات کا سامنا ہو سکتا ہے آپ کی پریشانی کی اصل وجہ بھی شاید یہی ہو۔ بحرحال جلد خوشخبری آ جائے گی۔ اللہ پاک سے دعا کریں سب اچھا ہی ہوگا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آپ جس مسئلے کا شکار ہیں اب جلد اس سے نکلنے والے ہیں اور اللہ نے چاہا تو اب اہم فیصلے کا وقت بھی قریب آ گیا ہے۔ اب کوئی بڑا قدم اٹھانے کی ضرورت ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کی ایک دلی خواہش ان شاءاللہ ضرور پوری ہو سکتی ہے بشرطیکہ آپ کی نیت باللک صاف ہو اور جو لوگ کسی طرف سے رقم کے انتظار میں ہیں تھوڑا انتظار کر لیں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آپ جلد بازی میں قدم نہ اٹھائیں خاص طور پر خانگی معاملات کے حوالے سے ورنہ ناراضگی کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ ویسے بھی اندرون خانہ مخالفت چل رہی ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ کی صحت کا خانہ کمزور محسوس ہوتا ہے۔ صدقہ دیں اور ایک سچی توبہ بہت کچھ بدل بھی سکتی ہے۔ آج کا دن اہم ہے آپ کو کچھ غیر متوقع ضرور ملے گا۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

صبر سے کام لیں انشا اللہ بگڑی ہوئی بات سنبھل جائے گیا ور اللہ پاک پر بھروسہ رکھیں وہ ضرور آپ کو ہر مشکل سے نکالنے کا سلسلہ پیدا فرما دیں گے بس نیت صاف ہو۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

ہر وقت دماغ بوجھل پن کا شکار رہنے لگ گیا ہے جس سے صحت کا خانہ بھی شدید متاثر ہو رہا ہے۔ ان حالات میں آپ صدقہ ضرور دیں اور یا حی یا قیوم کاورد کریں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

انجانی سی بندش نما چیز نے جیسے راستہ روک رکھا ہے کوئی بھی کام پورا ہوتا ہی نہیں عین موقع پر جا کر ناکامی ملتی ہے اس لئے استخارے کی مدد سے چلنا شروع کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

جن افراد نے دوسروں سے پیسے لینے ہیں اس میں سے کچھ ہاتھ میں آنے کے امکانات روشن ہیں۔ آپ کی ایک اور کوشش بھی ان شاءاللہ کامیابی سے ہمکنار کر سکتی ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

آپ کسی بھی حوالے سے آج ان شاءاللہ اچھی خبر سن سکیں گے اور ایک بڑی پریشانی بھی بھاگ جائے گی مگر اب دنیا میں اکیلا رہنے یعنی رستے داروں سے دوری رکھنا ضروری ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ کس انتظار میں ہیں اب اپنے روز گار کے حوالے سے اللہ پاک کا نام لے کر کچھ تو قدم اٹھائیں۔ میرے اللہ نے چاہا تو کامیابی ضرور ملے گی اور بند راستے کھل جائیں گے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آپ دوسروں کی پروا مت کریں کہ وہ کیا سوچتے ہیں اپنے اللہ پر بھروسہ رکھیں اور جو جائز راستہ ہے اس پر چلتے رہیں اسی میں بہتری اور منزل آسان ہو گی۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -