12اپریل ۔۔۔تاریخ کے آئینے میں

12اپریل ۔۔۔تاریخ کے آئینے میں
12اپریل ۔۔۔تاریخ کے آئینے میں

  

آج کے دن 1945کو امریکہ کے 32ویں صدر فرینکلن ڈی روز کا انتقال ہو گیا ۔ فرینکلن نے 12سال تک ریاست ہائے متحدہ امریکا پر حکومت کی ۔فرینکلن جارجیا کے وارم اسپرنگس میں بڑے پیمانے پر دماغی نکسیر کی وجہ سے انتقال ہوگیاان کے انتقال کے بعد نائب صدر ہیری ایس ٹرومین امریکہ کے صدر بن گئے۔

 12اپریل 1955کو پولیومائیلائٹس کے خلاف سالک ویکسین جسے عام طور پرپولیو یا انفینٹائل فالج کے نام سے جانا جاتا ہے، کو محفوظ اور موثر قرار دیا گیا۔ یہ ویکسین پولیو کے لیے حفاظتی اینٹی باڈیز تیار کر کے قوت مدافعت پیدا کر کے کام کرتی ہے۔واضح رہے کہ امریکا میں 1952کو پولیو سے 3126اموات ہوئی تھیں۔

آج ہی کے دن 1961کو سوویت یونین نے "خلا میں پہلا آدمی" کے نام سے مشن خلا میں روانہ کیا تھا۔ یوری گاگارین27 سالہ فضائیہ کا میجرتھا اس نے 1 گھنٹہ 40 منٹ میں زمین کا چکر لگایااس مشن کا مقصد صرف خلا میں پرواز کرنا تھا اور اس مشن کا اگلا ہدف ایک انسان کو چاند پر چڑھانا ہے ۔

12اپریل 1921کو کان کنوں نے برطانوی وزیر اعظم کے اجرت کے پروگرام کو ماننے سے انکار کر دیا ، کان کن ٹرانسپورٹ اور جنرل ورکرز اور ریلوے مینز یونین کا حصہ ہیںاور بہت سے لوگ پیش گوئی کر رہے تھے کہ اگرمذاکرات مکمل طور پر ناکام ہو گئے تو خونریزی ہو گی۔

مزید :

ادب وثقافت -