ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

 مالی معاملات اب تیزی سے بہتر ہو رہے ہیں آپ جس بھی مقصد کے لئے قدم اٹھائیں گے اس میں کامیابی ملے گی اور اس جگہ سے مدد ملے گی جہاں سے گمان بھی نہ تھا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

 حالات بالکل ٹھیک اور آپ کے حق میں ہیں آپ بالکل پریشان نہ ہوں اللہ پاک کا نام لے کر اپنے مقصد کی جانب قدم اٹھائیں ان شاءاللہ کامیابی قدم چومے گی۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

 مالی طور پر آج کا دن بڑا اچھا ہے غیر متوقع طور پر رقم بھی ہاتھ لگے گی اور جس بھی طرف سے امید لگا رکھی تھی وہ پوری ہوتی دکھائی دے رہی ہے۔ سب اچھا ہوگا۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

 قرض ادا کرنے کے حوالے سے ابھی مشکل دن ہیں ابھی کسی سے وعدہ نہ کریں چند دن انتظار کرنا ہوگا۔ تب جا کر صورتحال بہتر ہو سکے گی جو مل رہا ہے شکر ادا کریں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

 کاروباری حضرات اب سرمایہ کاری بھی کر سکتے ہیں اور سابقہ نقصانات کا ازالہ بھی کر سکتے ہیں۔ آپ کی مشکلات میں دن بدن کمی آتی چلی جائے گی گھبرانے کی ضرورت نہیں ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

 جو لوگ کسی انجان پر بھروسہ کریں گے وہ نقصان میں آ سکتے ہیں۔ اس لئے اپنے قدم پیچھے کر لیں۔ ابھی وقت ہے ورنہ بعد میں شاید پچھتاوے کے سوا کچھ بھی نہ رہ جائے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

 آپ کسی بھی بڑے معاملے میں ہاتھ نہ ڈالیں اور صدقے کا عمل جاری رکھیں ان دنوں کسی رجعت میں آئے ہوئے ہیں جس سے بیماری اور بندش ہوتی ہے صدقہ کریں بس۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

 آج کا دن اچھا ہے دوسروں سے فائدہ حاصل ہوگا اور بلاک رقم کی واپسی بھی ممکن ہو گی آج ایک بڑے فیصلے کی جانب جا رہے ہیں پلاننگ سے چلتا ہوگا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

 آپ کو بار بار وارننگ دی جا رہی ہے کہ دل کے معاملات ٹھیک کر لیں تو بہتر ہے ورنہ مشکل میں آ جائیں گے۔ آج مخالفین آپ پر پوری نظر بھی لگا کر رکھے ہوئے ہیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

 جو لوگ کسی بھی بندش میں مبتلا ہیں وہ سورة بقرہ کی تلاوت روزانہ ایک بار ضرور کریں تاکہ اس کے اثر سے نکل سکیں۔ ابھی خاص کامیابی ملنے کی امید نہیں ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

 حالات بڑے اچھے انداز سے آپ کے حق میں ہو رہے ہیں ان اچھے مواقع سے فائدہ حاصل کریں غیر ضروری کاموں سے دور رہیں اور آجکل غصہ بالکل ٹھنڈا رکھیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

 اس وقت مالی طور پر کمزوری محسوس ہو رہی ہے ایسا لگتا ہے جیسے کسی نے بندش کر ڈالی ہو آپ تین یوم دو بھوکے غریبوں کو کھانا کھلائیں بہتری آ جائے گی۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -