ملک میں زلزلے کے جھٹکے،ریسکیو نے بڑا قدم اٹھا لیا

ملک میں زلزلے کے جھٹکے،ریسکیو نے بڑا قدم اٹھا لیا
ملک میں زلزلے کے جھٹکے،ریسکیو نے بڑا قدم اٹھا لیا

  

لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن)زلزلے کے جھٹکوں کے بعد ڈائریکٹر جنرل (ڈی جی) ریسکیو پنجاب نے ریسکیو 1122 کو ہائی الرٹ کردیا ہے۔

ترجمان ریسکیو 1122 فاروق احمد کے مطابق  پراونشل مانیٹرنگ سیل پنجاب بھر کے ایمرجنسی کنٹرول رومز سے  رابطہ میں ہے۔ابھی تک زلزلہ کے حوالے سے کسی قسم کی  ایمرجنسی کی کوئی کال موصول نہیں ہوئی ہے،شہری  کسی بھی ایمرجنسی کی صورت میں فوری 1122 ڈائل کریں۔

واضح رہے کہ پاکستان کے مختلف شہروں میں جمعہ اور ہفتہ کی درمیانی شب زلزلے کے شدید جھٹکے محسوس کیے گئے ہیں جو کافی دیر تک جاری رہے۔زلزلے کے جھٹکےگلگت بلتسان،آزاد کشمیر،خیبرپختونخوا اور پنجاب کے بیشتر شہروں میں محسوس کیے گئے۔زلزلہ پیما مرکز کے مطابق ریکٹرسکیل پر زلزلے کی شدت 6.4 ریکارڈ کی گئی ۔ زلزلے کا مرکز تاجکستان اور اس کی گہرائی 80 کلومیٹر زیر زمین تھی۔ رات کو 10 بج کر 2 منٹ پر آنے والے شدید زلزلے کے باعث شہری خوفزدہ ہو کر کلمہ طیبہ کا ورد کرتے ہوئے گھروں سے باہر نکل آئے۔  زلزلہ پیما مرکز نے شہریوں کو وارننگ دی ہے کہ رات کو اس زلزلے کے آفٹر شاکس بھی آسکتے ہیں جن کی شدت ابتدائی زلزلے سے کم ہوگی تاہم شہریوں کو احتیاط کرنا ہوگی۔

مقامی میڈیا رپورٹس کے مطابق راولپنڈی، فیصل آباد، پشاور، سوات، گلگت بلتسان، سکردو، مانسہرہ، بٹگرام، ایبٹ آباد، صوابی، شیخوپورہ  اور سرگودھا  میں زلزلہ محسوس ہوا۔ اس کے علاوہ ملتان، چترال، شانگلہ، دیر، مردان، خانیوال، وہاڑی، شکرگڑھ، آزاد کشمیر، لوئر دیر، ڈسکہ، پیرمحل، ٹوبہ ٹیک سنگھ، لودھراں سمیت دیگر شہروں میں بھی  زلزلے کے جھٹکے محسوس کیے گئے۔ملک بھر کو لرزا دینے والے زلزلے میں تاحال کسی جانی یا مالی نقصان کی اطلاع نہیں ملی۔

مزید :

قومی -