فحش فلموں کی ویب سائٹ نے بھارتی خواتین کا سب سے شرمناک راز بے نقاب کردیا

نئی دلی(نیوز ڈیسک) بھارت میں ایک جانب خواتین کے خلاف جنسی جرائم کا طوفان برپاہے تو دوسری جانب دنیا کی سب سے بڑی فحش ویب سائٹ نے بھارتی خواتین کے حوالے سے ایک ایسا انکشاف کر دیا ہے کہ جسے سن کر ہر کوئی حیران رہ گیا ہے۔
ٹائمز آف انڈیا کے مطابق فحش ویب سائٹ کی جانب سے جاری کی گئی رپورٹ میں بتایا گیا ہے کہ اس ویب سائٹ پر فحش فلمیں دیکھنے والے بھارتی صارفین میں سے تقریباً 30 فیصد خواتین ہیں، جو کہ دنیا بھر میں فحش فلموں کی خواتین صارفین کی چوتھی بڑی تعداد ہے۔ رپورٹ کے مطابق بھارتی خواتین سب سے زیادہ ہم جنسی پر مبنی فحش فلمیں دیکھتی ہیں۔ وہ نا صرف خواتین کی ہم جنس پر مبنی فلمیں دیکھتی ہیں بلکہ مردوں کی ہم جنسی کی فلمیں بھی بڑے پیمانے پر دیکھ رہی ہیں۔ وہ یہ دونوں قسم کی فلمیں بھارتی مردوں کی نسبت زیادہ دیکھ رہی ہیں۔
رپور ٹ میں مزید بتایا گیا ہے کہ اگرچہ بھارتی مردوں کی توجہ کئی قسم کی فحش فلموں کی جانب مائل رہی لیکن بھارتی خواتین اس معاملے میں بھی مردوں سے آگے ہیں۔ وہ ایسی ایسی قسم کی فلمیں دیکھتی ہیں کہ جن کے بارے میں اکثر مرد شاید سوچتے بھی نہیں ہوں گے، تاہم زنانہ ہم جنس پرستی ان کی پسندیدگی کی فہرست میں سب سے اوپر ہے۔

مزید : بین الاقوامی

لائیو ٹی وی نشریات دیکھنے کے لیے ویب سائٹ پر ”لائیو ٹی وی “ کے آپشن یا یہاں کلک کریں۔


loading...