ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

صحت کے حوالے سے صدقہ دینے اور ضروری ٹیسٹ کروانے کی ضرورت ہے اور فی الحال فوری طور پر اپنی نظر اتاریں اور اپنے کاموں کو خاموشی سے جاری رکھنے کی کوشش کریں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

جن افراد نے روزگار میں پچھلے دنوں مشکلات کا سامنا کیا تھا۔ اب وہ کافی حد تک بہتری میں آ گئے ہیں اور آج ہی اس حوالے سے اچھی خبر کو سن سکیں گے اور کچھ رقم بھی مل سکتی ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

بیماری والا خانہ ابھی پوری طرح بند نہیں ہوا اپنا صدقہ دیتے رہیں اور توبہ بھی جاری رکھیں، ضروری ہے اور سازشی لوگوں کو اپنے سے دور رکھنے کی کوشش بھی کریں ورنہ مسئلہ ہو سکتا ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جو لوگ کافی دنوں سے کسی مشکل کا سامنا کر رہے ہیں۔ آج ان شاءاللہ اس سے نکلنے میں کامیاب ہو سکتے ہیں اور گھریلو ماحول بھی اب بہتر ہونے کے واضح امکانات روشن ہیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

کسی بھی ایسے شخص کا اعتبار نہ کریں۔ ماضی میں جس نے دھوکا دیا تھا۔ اب وہ پھر قریب ہونے کی کوشش میں لگا ہوا ہے۔ آج آپ کی بہتری اس سے دوری میں ہی ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

اولاد کے حوالے سے کوئی اچھی خبر آ سکتی ہے جو لوگ خود کو کسی بندش میں مبتلا سمجھ رہے تھے۔ وہ اس سے نکلنے میں کامیاب ہوں گے اور رکے معاملات آگے بڑھ سکیں گے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ کسی بھی قسم کی پریشانی سر پر سوار مت کریں۔ اللہ نے چاہا تو کسی بھی قسم کا کوئی خطرہ نہیں ہے جو مسئلہ تھا بھی وہ بھی حل ہو جائے گا۔ آج اچھا دن ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

روزگار کے حوالے سے تھوڑا سا سنجیدہ ہو جائیں۔ اب جو آفر یا حالات آپ کے سامنے آ رہے ہیں۔ وہ بہترین ہیں۔ فضول کاموں میں رہیں گے تو اچھا وقت آپ کے ہاتھوں سے نکل سکتا ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

جو لوگ تنگ کر رہے تھے۔ وہ اپنے مسئلے میں چلے جائیں گے۔ آپ خود کو سکون میں محسوس کریں گے۔د عا کر دیا کریں، اپنے دشمنوں کے لئے بھی۔ اللہ سے خصوصی انعام ملنے کی امید ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

جن لوگوں نے اپنے گھر والوں کے ساتھ رویہ خراب رکھا ہے وہ فوری ٹھیک کریں۔ زائچہ بتا رہا ہے۔ آپ کی وجہ سے بہت سے پریشان ہیں۔ آج کا دن توبہ اور حقوق العباد ٹھیک کرنے کا ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ کی ایک اہم ذمہ داری کم ہو سکے گی اور ضرورت کے تحت رقم کا بندوبست بھی ہو سکتا ہے۔ جو لوگ روزگار کے حوالے سے سفر کرنا یا جگہ تبدیل کرنا چاہتے ہیں وہ کر لیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آج صحت کا صدقہ لازمی دیں۔ آپ کی پریشانی ان شاءاللہ اسی سے کم ہو سکے گی۔ جو افراد گھریلو ماحول میں کشیدگی کی وجہ سے ٹینشن میں ہیں،وہ آج ہی اس سے نجات پا لیں گے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -