62سال کی عمر میں مسٹر بین کی باپ بننے کی تیاری، لیکن بچے کی ماں کی عمر کتنی ہے؟ جان کر آپ بھی حیرن رہ جائیں گے

62سال کی عمر میں مسٹر بین کی باپ بننے کی تیاری، لیکن بچے کی ماں کی عمر کتنی ہے؟ ...

لندن(مانیٹرنگ ڈیسک) مسٹر بین کے نام سے تو آپ واقف ہی ہوں گے جو بغیر کچھ بولے اپنی مضحکہ خیز حرکتوں سے لوگوں کو ہنسنے پر مجبور کر دینے کی بے مثال صلاحیت سے مالامال ہیں۔ اب 62سال کی عمر میں اس لیجنڈ اداکار کو ایک بڑی خوشخبری مل گئی ہے۔ دی مرر کی رپورٹ کے مطابق روون اٹکنسن (مسٹربین کا اصل نام)نے 2014ءمیں اداکارہ لوئس فورڈ سے شادی کی تھی جس کی اس وقت عمر 33سال ہے اور اب ڈاکٹروں نے روون اور لوئس کو خوشخبری سنائی ہے کہ وہ جلد ماں باپ بننے والے ہیں۔

6 سال میں خاتون کا مسلسل 5 مرتبہ حمل ضائع ہوگیا، پھر بالآخر اصل وجہ سامنے آئی تو حیران پریشان رہ گئی، یہ تو سوچا ہی نہیں تھا کہ۔۔۔

رپورٹ کے مطابق روون نے لوئس سے شادی اپنی پہلی بیوی سونیترا سستری (Sunetra Sastry)سے علیحدگی کے بعد کی جس سے اس کا ایک 23سالہ بیٹابین اور 21سالہ بیٹی للی ہیں۔2014ءمیں مسٹر بین نے لوئس سے میل ملاقاتیں شروع کیں جس کے کچھ ماہ بعد ہی اس کی سونیترا کے ساتھ 25سالہ شادی عدالت میں محض 65سیکنڈ کی سماعت میں ختم ہو گئی۔اس کے ایک سال بعد لوئس اس کے نارتھ لندن میں واقع ساڑھے 46لاکھ پاﺅنڈ(تقریباً64کروڑ 43لاکھ روپے) مالیت کے گھر میں منتقل ہو گئی۔ان کے قریبی ذرائع کا کہنا ہے کہ ”دونوں بچے کی خوشخبری سن کر بہت خوش ہیں۔“

مزید : ڈیلی بائیٹس

لائیو ٹی وی نشریات دیکھنے کے لیے ویب سائٹ پر ”لائیو ٹی وی “ کے آپشن یا یہاں کلک کریں۔


loading...