ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

مالی معاملات مشکل میں ہیں بڑی مشکل سے ہی ضرورتیں پوری ہوئی ہوں گی بحر حال صبر کریں کوئی غیر متوقع سلسلہ ضرور بنے گا شاید اگلے دو تین یوم میں ہی۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

بہادر بنیں اور اپنے حق کی بات تو کریں اب بھی نہیں بولیں گے تو پھر کب بولیں گے ان دنوں جو باتیں چل رہی ہیں۔ اس میں آپ کا رول بڑا اہم ہو سکتا ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کو ضرورت کے تحت ان شاءاللہ کچھ نہ کچھ تو ملتا رہے گا فکر مند نہ ہوں یہ بات اہم ہے کہ اللہ پاک نے ہر موقع پر سلسلہ پیدا فرما دیا اور اب بھی ایسا ہی ہوگا۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

خانگی معاملات میں خرابی اب بہت بڑھ گئی ہے آپ کو ایک قدم پیچھے ہٹ جانا چاہئے اور خاموشی اختیار کر لینی چاہئے دوسرے خاموشی سے چالیں چل رہے ہیں چلنے دیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ حقوق العباد کے حوالے سے ابھی ٹھیک نہیں چل رہے غور تو کریں جہاں غلطیاں ہو رہی ہیں فوری طور پر ان کی اصلاح ضرور کریں۔ اگر زندگی میں آگے کچھ لینا چاہتے ہیں تو۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

جن افراد نے بیرون ملک کے لئے کوشش شروع کی ہے وہ امید ہے کہ جلد اچھی خبر سن لیں گے۔ ابھی فی الحال موجودہ کام پر اپنا فوکس رکھیں۔ یہ زیادہ ضروری ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ جس ٹنشن کا شکار ہیں وہ آپ کی اپنی پیدا کردہ ہے اب جو ہو گیا ہے سو ہو گیا ہے سرے سے زندگی کا آغاز کریں۔ آگے بہت کچھ پڑا ہوا ہے آپ کے لئے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

جو لوگ کسی انہونی کے انتظار میں ہیں وہ اپنے رشتے بھی اللہ تعالیٰ سے ویسے ہی پیدا کریں جیسا کہ اس کا حق ہے۔ پھر قدم قدم پر آپ کو کامیابیاں ہی ملتی رہیں گی۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ کا ایک مسئلہ ان شاءاللہ بڑے ہی غیبی انداز میں آج حل ہونے کا امکان ہے اور آپ کی جیت بھی ہے کسی نہ کسی حوالے سے بالکل بے فکر ہو کر چلیں آپ۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

جو لوگ کسی بھی انتظار میں ہیں کہ کوئی ایسی خبر آئے جس سے ان کے روز گار کا مسئلہ حل ہو جائے تو ان شاءاللہ امید ہے کہ وہ اس حوالے سے اچھا ہی محسوس کریں گے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

آپ نا چاہتے ہوئے بھی مجبور ہوں گے اس کام کے لئے جو آپ نے نہیں کرنا مگر اللہ کو راضی رکھنا ہے۔ اس لئے ساری دنیا چاہے مخالفت کرے آپ حق کا ساتھ دیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آج کوئی اہم موقع ملے گا آگے بڑھنے کا کافی دنوں سے ایک بات تنگ کر رہی تھی آج اس کا مسئلہ بھی حل ہو جائے گا۔ آپ کو فون کے ذریعے خبر مل سکتی ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -