پٹھوں میں اضافہ کرنے کے لئے مفید مشورے

پٹھوں میں اضافہ کرنے کے لئے مفید مشورے
پٹھوں میں اضافہ کرنے کے لئے مفید مشورے

  


برلن (نیوزڈیسک ) انسانی صحت و تندرستی کے لئے پٹھوں کی مضبوطی نہایت ضروری ہے۔ لیکن آج کل ہماری نوجوان نسل صحت کے ساتھ پٹھوں کی خوبصورتی پر بھی کافی توجہ دیتی ہے۔ تو یہاں ہم آپ کو پٹھوں کی مضبوطی کے چند طریقے بتائے دیتے ہیں۔

خوراک: پٹھوں کو مضبوط اور خوبصورت بنانے کے لئے سب سے ضروری اور پہلی چیز خوراک ہے۔ کھانے پینے کی اشیاءپر چسپاں لیبل کو پڑھنے کی عادت ڈالیئے تاکہ معلوم ہو سکے کہ آپ نے کتنی کیلوریز حاصل کر لیں اور کتنی کی ضرورت باقی ہے۔ اس کے بعد ان اعداد و شمار میں(یعنی عام دنوں کی خوراک) 5 سو کیلوریز کا اضافہ کر لیں۔ اندازاً ایک اونس جسمانی وزن کے لئے ایک گرام پروٹین کی ضرورت ہوتی ہے۔

ورزشی مشین: روزانہ تقریباً 30 منٹ ورزشی مشین پر دوڑیں تاکہ ڈھیلے ہونے والے پٹھے سخت ہونا شروع ہو جائیں۔

ورزشی حالت میں وقفہ: دوران ورزش ایک ہی انداز کی مشق 20 بار سے زیادہ نہیں ہونی چاہیے بلکہ صرف 12 مشق تک محدود رہیں۔

وزن اٹھانا: جسم کے تمام حصوں کو بیک وقت استعمال میں لانے کے لئے ضروری ہے کہ راڈ میں ڈمبل (وزنی پلیٹس) ڈال کر انہیں اٹھائیں۔

کھچاﺅ: پٹھوں کو کھچاﺅ والی حالت میں ورزش دیں، اس سے یہ مضبوط ہوں گے۔

خوراک کی باقاعدگی: کھانا باقاعدگی سے کھائیں اور باڈی بلڈنگ کرنے والوں کے لئے ضروری ہے کہ دن میں 6 بار وقفے وقفے سے کھانا کھایا جائے۔

ان کے علاوہ میز پر لیٹ کر یا کھڑے ہو کر ڈمبلوں سے بھرا راڈ اٹھانے کی مشق کریں۔ پروٹین سے بھرپور پھلوں یا سبزیوں کا شیک بنا کر پیئں۔ رات میں 8 گھنٹے ضرور نیند لیں۔ پٹھوں کو مضبوط اور خوبصورت بنانے کے لئے بازار میں فوڈسپلیمنٹ بھی دستیاب ہوتے ہیِں، ضرورت پڑنے پر ان کا بھی استعمال کیا جا سکتا ہے۔

مزید : تعلیم و صحت


loading...