پاراچنار کے لنڈابازار میں دھماکہ ،25افراد جاں بحق، 60سے زائد زخمی ، قبائل کا تین روزہ سوگ کا اعلان

پاراچنار کے لنڈابازار میں دھماکہ ،25افراد جاں بحق، 60سے زائد زخمی ، قبائل کا ...
پاراچنار کے لنڈابازار میں دھماکہ ،25افراد جاں بحق، 60سے زائد زخمی ، قبائل کا تین روزہ سوگ کا اعلان

  

پارا چنار(مانیٹرنگ ڈیسک)اپرکرم ایجنسی کے علاقے پاراچنار کی عیدگاہ لنڈا مارکیٹ میں دھماکے سے کم ازکم 25افراد جاں بحق اور 60سے زائد زخمی ہوگئے جنہیں ہسپتال منتقل کرناشروع کردیاگیا،زیادہ ترزخمیوں کے جسم کے بالائی حصوں پر زخم آئے ہیں جس سے شبہ ہے کہ دھماکہ خیزمواد کسی اونچی جگہ پر رکھاگیاتھا۔

پولیس کے مطابق عید گاہ کے علاقے میں ہونیوالے دھماکے کے بعد سیکیورٹی فورسز نے علاقے کو گھیر ے میں لے لیا جبکہ موقع سے دومشتبہ افراد کو حراست میں بھی لیاگیا۔ آئی ایس پی آر کے مطابق 23شدید زخمیوں کو آرمی کے دو ہیلی کاپٹروں میں پشاور منتقل کیا گیا۔امدادی کارروائیوں میں پاک فوج کے ہیلی کاپٹروں نے بھی حصہ لیا۔ابتدائی رپورٹ کے مطابق دھماکے میں 35کلو وزنی مواد استعمال کیا گیا جس کو عید گاہ کے قریب ہی ایک ٹھیلے میں نصب کیا گیا تھا۔

 ذرائع نے بتایاکہ ایجنسی ہیڈکوارٹرہسپتال پارہ چنار میں خون کی قلت اور مشینری کم پڑگئی ، زیادہ ترزخمیوں کے جسم کے بالائی حصے پر چوٹیں آئی ہیں ، ہسپتال میں سٹاف اور ادویات کی کمی کی وجہ سے زخمیوں کودیگرعلاقوں کے ہسپتالوں میں منتقل کیاگیا۔ عینی شاہدین نے بتایاکہ دھماکہ ویگنوں کے سٹینڈ میں موجود کچرے کے ڈھیر میں ہواہے ۔ طوری بنگش قبائل نے اس واقعہ کیخلاف تین روزہ سوگ کا اعلان کیا ہے۔

مزید : قومی /Headlines