جنوبی افریقہ کے نیشنل پارک میں شیروں نے غیرقانونی شکاری کو کھالیا

جنوبی افریقہ کے نیشنل پارک میں شیروں نے غیرقانونی شکاری کو کھالیا
جنوبی افریقہ کے نیشنل پارک میں شیروں نے غیرقانونی شکاری کو کھالیا

روزنامہ پاکستان کی اینڈرائیڈ موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

پریٹوریا(این این آئی)جنوبی افریقہ میں پولیس نے کہاہے کہ کروگر نیشنل پاک کے قریب شیروں کے ایک مشتبہ غیرقانونی شکاری کو شیروں نے کھا لیا ہے۔

میڈیارپورٹس کے مطابق لمپوپو پولیس کے ترجمان موئٹشے نگوئپے نے بتایا کہ وہ شخص گیم پارک میں غیرقانونی شکار کر رہا تھا جب شیروں نے حملہ کیا اور اسے ہلاک کر دیا۔وہ اس کا جسم کھا گئے، تقریباً پورا جسم، اور صرف اس کا سر اور کچھ باقیات بچی ہیں جبکہ پولیس تاحال ہلاک ہونے والے شخص کو شناخت نہیں کر سکی۔ اس کے جسم کے قریب سے ایک بھری ہوئی شکاری بندوق اور گولیاں بھی ملی ہیں۔خیال رہے کہ جنوبی افریقہ کے صوبہ لمپوپو میں حالیہ برسوں میں شیروں کے غیرقانونی شکار میں اضافہ ہوا ہے۔شیروں کا جسم بعض اوقات افریقہ اور دیگر ممالک میں روایتی ادویات بنانے کے لیے استعمال کیا جاتا ہے۔

جنگلی حیات کے تحفظ کی تنظیم بورن فری فاونڈیشن کا کہنا ہے شیروں کی ہڈیوں اور جسم کے دیگر حصوں کی جنوبی مشرقی ایشیا میں مانگ میں اضافہ ہورہا ہے، جہاں بعض اوقات انھیں چیتوں کی ہڈیوں کے متبادل کے طور پر استعمال کیا جاتا ہے۔جنوری 2017 میں لمپوپو میں3 نر شیروں کی لاشیں ملی تھیں جنھیں زہر دے کر ہلاک کیا گیا تھا اور ان کے سر اور پنجے کٹے ہوئے تھے۔

مزید : بین الاقوامی