وہ ایک قسم کی فحش فلمیں جنہیں انٹرنیٹ پر ڈھونڈنے والے افراد کی تعداد میں پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران کئی گنا اضافہ ہو گیا کیونکہ۔۔۔

وہ ایک قسم کی فحش فلمیں جنہیں انٹرنیٹ پر ڈھونڈنے والے افراد کی تعداد میں ...
وہ ایک قسم کی فحش فلمیں جنہیں انٹرنیٹ پر ڈھونڈنے والے افراد کی تعداد میں پچھلے 24 گھنٹوں کے دوران کئی گنا اضافہ ہو گیا کیونکہ۔۔۔

روزنامہ پاکستان کی اینڈرائیڈ موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

واشنگٹن (مانیٹرنگ ڈیسک) نومنتخب امریکی صدر ڈونلڈ ٹرمپ کی روس میں ریکارڈ کی گئی مبینہ شرمناک ویڈیوز کی خبر سامنے آتے ہی فحش مواد کے شوقین صارفین انٹرنیٹ پر وہی چیز سرچ کرنے لگے ہیں جو ڈونلڈ ٹرمپ کی ویڈیوز میں بتائی گئی ہے۔ 

ویب سائٹ indy100 کی رپوٹ کے مطابق دنیا کی سب سے بڑی فحش ویب سائٹ کی جانب سے جاری کئے گئے اعدادوشمار میں بتایا گیا ہے کہ گزشتہ 24 گھنٹوں کے دوران الفاظ ’’گولڈن شاور ‘‘ کی سرچ میں مجموعی طور پر 102 فیصد اضافہ ہو چکا ہے۔ فحش ویب سائٹوں پر سب سے زیادہ سرچ کیا جانے والا لفظ ’پیشاب‘ تھا، جس کا زکر ڈونلڈ ٹرمپ کی مبینہ خفیہ ویڈیوز کے حوالے سے بار بار سامنے آیا ہے۔ اس کے علاوہ درجنوں متعلقہ الفاظ کی سرچ میں بھی غیر معمولی اضافہ دیکھنے میں آیا۔

مزیدپڑھیں:سوشل میڈیا پر نوجوان کا فحش تصویر کا مطالبہ، جواب میں لڑکی نے ایسی تصویر بھیج دی کہ جس نے دیکھا آنکھیں کھلی کی کھلی رہ گئیں

ان الفاظ کی سب سے زیادہ سرچ بھی امریکہ میں ہی کی گئی ، جہاں ریاست ورمان اس حوالے سے سرفہرست رہی جبکہ اس کے بعد نیو ہیمپشائر ، مین، ماسا چوسٹ ، کنیٹکٹ ، وائیومنگ ، پنسلوانیا ، اوریگن ، کولوراڈو، اور روڈ آئی لینڈ کا نمبر رہا۔

مزید : ڈیلی بائیٹس