گیمنگ پروڈگی ارسلان ”ایش“ صدیقی کو ٹیکن ایلیٹ میں اہم مقام حاصل

گیمنگ پروڈگی ارسلان ”ایش“ صدیقی کو ٹیکن ایلیٹ میں اہم مقام حاصل

  



لاہور(پ ر)ورلڈ ویڈیو گیمز ٹیکن 7میں پاکستان کا نام روشن کرنے والے عالمی چیمپیئن ارسلان ”ایش“ صدیقی نے 11نومبر 2019ء کو نشاط ہوٹل ایمپوریم لاہور میں ایک عظیم الشان پروگرام کی میزبانی کی۔ اِس ایونٹ کا مقصد ای سپورٹس کمیونٹی اور پاکستان میں گیمنگ کے وسیع تر سامعین سے خطاب کرنا تھا۔پروگرام میں ارسلان صدیقی کے دوستوں اور کنبہ کے افراد سمیت ای کمیونٹی کے ممبران، سوشلائٹس، بلاگرز اور میڈیا کی موجودگی کا مظاہرہ کیا گیا، انہیں ایش کے پوسٹرز اور ٹرافیوں سے آراستہ ایک ایسی جگہ لیجایا گیا جہاں اُن کی نمایاں کامیابیوں کو نوٹ کیا جاتا ہے۔پروگرام میں ایش کے ٹیکن کی دُنیا کا غیر متنازعہ تاج جیتنے کے حتمی سفر کا کھیل کھیلا گیا۔ لاہور سے تعلق رکھنے والے 24سالہ غیر متنازعہ چیمپیئن نے ایک ظاہری ویڈیو کے بعد اسٹیج کا مظاہرہ کیا۔ سیگمنٹ کے ماڈریٹر مامون صابری نے دُنیا کے نامؤر ٹیکن کھلاڑی کے طور پر عروج حاصل کرنے اور گیمنگ کی دُنیا میں طویل سفر کے بارے میں اُن سے سوالات پوچھے۔ ارسلان ”ایش“ صدیقی نے بین الاقوامی ٹیکن ٹورنامنٹس میں اپنی سنسنی خیز فتوحات اور ہسٹری کے بارے میں گفت و شنید کی۔ اِس دوران اُنہوں نے واضح کیا کہ وہ پہلا پاکستانی ایتھلیٹ ہے کہ جس پر ریڈبل نے دستخط کئے۔ ارسلان ایش صدیقی نے کہا، ”اگر آپ گیمر ہیں اور آپکا دیرینہ خواب ہے کہ آپ ریڈبل ایتھلیٹ بنیں“۔ ”ریڈ بل کی بین الاقوامی گیمنگ کمیونٹی میں بہت شہرت ہے اور ایسا لگتا ہے کہ آخر کار میں اس قابل قدر ریڈبل فیملی کا حصہ بن گیا ہوں“۔ ریڈ بل ایتھلیٹس دراصل ایک کلاس کے علاوہ دُنیا کے مایہ ناز کھلاڑی ہیں لٰہذا اِس ایلیٹ گروپ کا حصہ بننا واقعی حیرت انگیز محسوس ہوتا ہے اور میرے لئے یہ اعزاز کی بات ہے کہ میں نے اس کے ذریعے پاکستان کی نمائندگی کرکے سبز ہلالی پرچم کو سربلند کیا“۔

 ٹیکن اُستاد نے مقامی گیمنگ کمیونٹی پر ریڈ بل ایتھلیٹ ہونے کے ممکنہ اثرات بارے سیر حاصل گفتگو کی۔ اُنہوں نے ایک ساتھ پاکستان کی گیمنگ کمیونٹی کو دُنیا کے نقشے پر ڈال دیا ہے، لہٰذا وہ محسوس کرتے ہیں کہ اس میں ترقی کی بہت زیادہ گنجائش پائی جاتی ہے اور زیادہ سے زیادہ مقامی کھلاڑی یہ خواہش رکھتے ہیں کہ وہ اسے اعلیٰ بنائیں۔

لاہور میں مقامی آرکیڈز میں کھیلنے سے لیکر EVOجاپان 2019ء اور EVOیو ایس اے 2019ء جیتنے تک، ایش اِس وقت دُنیا میں سرفہرست ہے۔ اِس پروسیس میں اُس نے دنیا کے بہترین ٹیکن کھلاڑیوں کو شکست دی جن میں ٹیکن لیجنڈ نی Knee، چینل Chanel، بُک Bookاور لو ہائی LowHigh (Evo 2018 Champ) شامل ہیں۔

ایک بہترین گیمر کی حیثیت سے ان کے عروج کے باعث ہی انہیں دُنیا میں اسی طرح کی ایلیٹ گیمرز میں شامل ہونے کیلئے ریڈ بل کے ساتھ منسلک ہونے کا موقع ملا۔ 2019ء میں تاریخ رقم کرنے کے بعد ایش کی کامیابیوں کا سلسلہ نہیں روکا۔

مزید : کامرس