خون کا ایسا نیا ٹیسٹ جو علامات کے بغیر لوگوں میں بھی کئی اقسام کے کینسر کی تشخیص کرسکتا ہے

خون کا ایسا نیا ٹیسٹ جو علامات کے بغیر لوگوں میں بھی کئی اقسام کے کینسر کی ...
خون کا ایسا نیا ٹیسٹ جو علامات کے بغیر لوگوں میں بھی کئی اقسام کے کینسر کی تشخیص کرسکتا ہے
سورس: Creative Commons

  

پیرس (ڈیلی پاکستان آن لائن) خون کے ایک نئے ٹیسٹ نے ایسے مریضوں میں متعدد کینسروں کی کامیابی سے جانچ کی ہے جن میں ابھی تک کوئی علامت ظاہر نہیں ہوئی تھی۔ یہ ٹیسٹ کینسر کی سکریننگ کو بہتر بنانے کے لیے کام کرنے والی ہیلتھ کیئر کمپنی گریل کے پاتھ فائنڈر سٹڈی کے حصے کے طور پر 6,662 افراد  پر کیا گیا ہے۔

انڈیا ٹوڈے کے مطابق یہ ٹیسٹ 50 سال اور اس سے زیادہ عمر کے مریضوں میں کیا گیا کیونکہ ان میں کینسر کا خطرہ زیادہ ہوتا ہے۔ ٹیسٹ کے نتائج پیرس میں یورپین سوسائٹی فار میڈیکل آنکولوجی کانگریس 2022 میں پیش کیے گئے۔ اس تحقیق میں شامل  تقریباً  ایک فیصد شرکاء میں کینسر پایا گیا، جس میں وہ اقسام بھی شامل ہیں جن کے لیے سکریننگ کا کوئی طریقہ نہیں ہے۔ یہ پہلا موقع ہے کہ ٹیسٹ کے نتائج شائع کیے گئے ہیں۔

محققین  کا کہنا ہے کہ ٹیسٹ کے پہلے ورژن کو پہلے سے مہلک ہیماٹولوجک حالات کا پتہ لگانے کو کم کرنے کے لیے بہتر تیار کیا  گیا تھا،  یہ کافی عام ہیں اور کینسر کے سگنل کی اصل کی پیشین گوئی کو بہتر بناتا ہے۔جب اس کو سٹینڈرڈ سکریننگ کے ساتھ شامل کیا جاتا ہے تو صرف معیاری سکریننگ کے مقابلے میں جانچنے سے پتہ چلنے والے کینسر کی تعداد دگنی ہو جاتی ہے۔

مزید :

تعلیم و صحت -