2025 پاکستان کی اقتصادی شرح نمو اور گھریلو اخراجات کے حوالے سے کیسا رہے گا ؟ اہم پیشگوئی

2025 پاکستان کی اقتصادی شرح نمو اور گھریلو اخراجات کے حوالے سے کیسا رہے گا ؟ ...
2025 پاکستان کی اقتصادی شرح نمو اور گھریلو اخراجات کے حوالے سے کیسا رہے گا ؟ اہم پیشگوئی

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

اسلام آباد (این این آئی)2025  پاکستان کی اقتصادی شرح نمو  اور گھریلو اخراجات کے حوالے سے کیسا رہیگا ؟  اس حوالے سے اہم  پیش گوئی سامنے آئی ہے ۔

 تفصیلات کے مطابق ملک میں مالی سال 2024میں (30 جون 2024 کو ختم ہونے والے) 1.9فیصد اور مالی سال2025میں 2.8 فیصد اضافے کی پیش گوئی کی گئی ہے، جو گزشتہ مالی سال 2024 کے 0.2 فیصد سکڑاؤ سے زیادہ ہے۔" گوادر پرو" کے مطابق مثبت ترقی کی طرف واپسی زراعت اور صنعت دونوں میں بحالی سے آئے گی تاہم گھریلو مطالبہ زندگی کے اخراجات میں اضافے اور سخت معاشی پالیسیوں کی وجہ سے محدود رہے گا۔مالی سال 2024 میں حقیقی جی ڈی پی میں 1.9 فیصد اضافے کا تخمینہ لگایا گیا ہے جس کی وجہ پرائیویٹ سیکٹر کی سرمایہ کاری میں بہتری ہے جو کہ اصلاحاتی اقدامات پر پیشرفت اور نئی اور زیادہ مستحکم حکومت کی طرف منتقلی سے منسلک ہے۔

 "گوادر پرو "کے مطابق مہنگی تعمیراتی لاگت، مالی سال 2024 کے بجٹ میں لاگو کی گئی جائیداد کی منتقلی پر ٹیکس کی بلند شرح، اور مالیاتی پوزیشن کو مستحکم کرنے کے لیے عوامی سرمایہ کاری کو معقول بنانے کی وجہ سے تعمیر کمزور رہے گی۔ مالی سال 2024 میں زراعت اور صنعت سے فائدہ اٹھانے والی خدمات میں بحالی کے طور پر خدمات میں اضافے کا اندازہ لگایا گیا ہے۔اگر اصلاحات نافذ کی جاتی ہیں تو رواں مالی سال میں ترقی بتدریج دوبارہ شروع ہونے اور اگلے سال قدرے بہتر ہونے کی پیش گوئی کی جاتی ہے۔ استحکام کی پالیسیوں کے تحت افراط زر کی شرح اس سال کچھ اور اگلے سال مزید کم ہونے کا امکان ہے۔ شرح کو مضبوط بنانے کیلئے خواتین کی مالی شمولیت کو بہتر بنانا بہت ضروری ہے۔