اگر پتے کی پتھری سے نجات پانی ہو تو اس پھل کا جوس پئیں آپریشن کی ضرورت ہی نہ پڑے گی

اگر پتے کی پتھری سے نجات پانی ہو تو اس پھل کا جوس پئیں آپریشن کی ضرورت ہی نہ ...
اگر پتے کی پتھری سے نجات پانی ہو تو اس پھل کا جوس پئیں آپریشن کی ضرورت ہی نہ پڑے گی

  



لندن(نیوزڈیسک) پتے ،گردوں ، جگر یا جسم کے کسی بھی حصے میں پتھری ہوجائے تو عمومی طور پر اسے آپریشن (سرجری)سے نکالا جاتا ہے لیکن یہ ایک تکلیف دہ عمل ہے۔آئیے آپ کو ایک ایسا طریقہ بتاتے ہیں جس پر عمل کرکے آپ بغیر سرجری کے پتھری سے نجات پالیں گے۔

سیب کا جوس پئیں

آپ کو چاہیے کہ سیب کا تازہ جوس پئیں،یہ عمل آپ کو 4سے6ہفتے روزانہ کی بنیاد پر کرنا ہوگا۔ہر صبح ایک گلاس اور ہر شام کو ایک گلاس سیب کا جوس پئیں۔کوشش کریں کہ آپ تازہ سیب کا استعمال کریں،اس میں موجود آئرن کی وجہ سے تمام پتھری پیشاب کے راستے نکل جائے گی۔

ساتھ ہی فائبر والی غذائیں کھائیں

سیب کے جوس کے ساتھ اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کو زیادہ سے زیادہ فائبر والی غذائیں کھانی ہیں۔اس کے علاوہ زیادہ سے زیادہ سبزیوں اور پھلوں کا استعمال کریں،گوشت سے پرہیز کرنے کی کوشش کریں۔

معدہ کی گیس سے ہمیشہ کے لئے چھٹکارہ پانے کے لئے انتہائی مجرب دیسی پھکی

صرف جوس

جب چھٹے ہفتے کا آخری دن ہوتواس دن صرف جوس پر اکتفا کریں۔صبح جوس پینے کے بعد دوپہر کو بھی ایک گلاس پئیں،اس دوران آپ چاہیں تو پانی کا استعمال کرسکتے ہیں لیکن کوئی ٹھوس چیز کھانے سے اجتناب کریں۔رات کو سوتے ہوئے سیب کا جوس نہ پئیں بلکہ ایک حصہ لیموں (چار اونس)کے تازہ رس میں دوحصے زیتون کا تیل(8اونس) ملاکر پئیں۔کچھ ہی دن میں آپ دیکھیں گے کہ جسم سے تمام پتھری نکل گئی ہے۔

مزید : تعلیم و صحت


loading...