ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

آج کل مالی طور آپ کے مشکل دن چل رہے ہیں اور اس کی وجہ سے آپ کافی ذہنی ٹینشن کا شکار ہیں،ابھی انتظار کرنا پڑے گا، صبر کا پھل میٹھا ہی ہوگا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

جن لوگوں کو عرصہ دراز سے کسی جانب سے بندش جیسی صورتحال کا سامنا ہے وہ جلد اس سے نکل جانے میں کامیاب ہونے گے۔ ستاروں کی پوزیشن نشاندہی کر رہی ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آج کل آپ کے لئے جو بات مشکل بنی ہوئی ہے۔ اگلے 24گھنٹوں میں وہ آسان ہو جائے گی اور آپ کو ذہنی سکون نصیب ہوگا، بیماری سے بھی اب شفاءہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

اس وقت اپنوں کی جانب سے اختلافات کا سلسلہ چل سکتا ہے۔ اپنا غصہ قابو میں رکھ کر چلنے کی اشد ضرورت ہے۔ ورنہ رشتے بے حد دور ہو جائیں گے یہ خیال رہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

جو لوگ تعلیم کے حوالے سے پریشان تھے۔ اب ان کو اس بارے میں اچھی خبریں ملیں گی اور اولاد کے مستقبل کے حوالے سے بھی کوئی نیا سلسلہ بن سکتا ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آج اہم دن ہے۔ آپ کو کسی جانب سے اچھی خبر ہی دے گا اور جس قدر بھی مشکلات محسوس کی جا رہی تھیں وہ اب تیزی سے کم ہونا شروع ہوں گی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آج آپ خود کو مجبور سمجھ رہے ہیں اور جس کام میں بھی ہاتھ ڈالتے ہیں۔ اس میں ناکامی ملتی ہے اس لئے رجوع الٰہی کرنے کا مشورہ ہے۔ اس کے بغیر ہم کچھ نہیں

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

بدلتے ہوئے حالات میں آپ کےلئے بہت کچھ ہے۔ اس پر نظر رکھیں اور خود کو سپرد اللہ کریں وہ سارے مسئلے ٹھیک کر دے گا۔ مگر خود جلد بازی بالکل بھی نہ کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

اس وقت آپ کسی مشکل کا شکار ہیں اور اس سے نکلنے کا کوئی بھی راستہ دکھائی نہیں دے رہا۔ ان حالات میں استخارے سے مشورہ لینے کی اشد ضرورت ہو رہی ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

آج آپ کو اپنی صحت کا خاص خیال رکھنا ہے اور دوائیوں کے بجائے پرہیز سے کام لینا ہوگا اور جو لوگ ااحتیاط نہیں کریں گے وہ مشکل میں آ سکتے ہیں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

اپنے معاملات ٹھیک رکھیں اور اللہ پاک سے مدد طلب کریں کہ اس کے سوا کوئی مشکل کشا نہیں ہے اور یہ ہی سیدھا راستہ ہے۔ آپ کی بقاءاسی میں ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

حالات جس قدر بھی خراب کیوں نہ ہوں۔ ستاروں کی پوزیشن بتا رہی ہے کہ ان شاءاللہ آپ ہر مشکل سے نکل جانے میں کامیاب ہوں گے اور کوئی نقصان بالکل نہ ہوگا

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -