ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل 

آج خاموشی اختیار کرنی ہے اور اپنے غصے پر قابو رکھنا ہے۔ ممکن ہے کہ کوئی پرانی بات آپ کے سامنے آئے۔ خاموشی سے بُرا وقت ٹل ہی جائے گا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی 

اولاد کا خانہ بدستور آپ کے حق میں کھلا ہوا ہے۔ان کے لئے فیصلہ کرنے میں آسانی ہو گی اور جو بات پرانی ہو چکی ہے، اب اس کو چھوڑ ہی دیں تو بہتر ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

اپنی راہ کو تبدیل کر رہے ہیں۔ حالانکہ پچھلے کام اور محنت میں آپ نے بڑا اچھا وقت ضائع کیا ہوا ہے۔ اس وقت ایسی غلطی بڑی مہنگی پڑ سکتی ہے، خیال رہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آپ بار بار ان لوگوں کے درمیان گھس رہے ہیں جن لوگوں نے پہلے بھی آپ کو نقصان دیا تھا۔ اس لئے اب ایسا کرنا اپنے پاوئں پر کلہاڑی مارنے والی بات ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

جو لوگ کسی بھی انتظار میں ہیں کہ یہ کام خود بخود ہو جائے گا، شاہد وہ غلطی پر ہیں۔ محنت کریں گے تو بات بنے گی۔ یہ وقت صرف توجہ مانگ رہا ہے۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آپ کے اندر اب توکل اور روحانی پاور کم ہوتی جا رہی ہے۔ باوضو رہیں اور نماز کی طرف لوٹ آئیں تو بات بن جائے گی۔ ابھی آزمائشی دور ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

صورت حال آج سے بدلنا شروع ہو گی۔ تبدیلی دینے والا ستارہ زائچے میں آ گیا ہے۔ اس لئے حالات اب غیر متوقع انداز سے کچھ سے کچھ ہو جائیں گے مگر آپ کے حق میں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ کو اس وقت ایک روحانی استاد کی ضرورت ہے۔ آپ جس بھی کام کو کرتے ہیں ناکامی ملتی ہے۔ آخر وہ کیا وجہ ہے جو رکاوٹ بنی ہ وئی ہے۔ اسے دور کریں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

راستے کھل تو رہے ہیں مگر ان دنوں دماغی مسئلے کا شکار ہو رہے ہیں۔ آپ کو چاہیے کہ خود کو نماز اور ذکر الٰہی کی طرف لگائیں، یہ بے حد ضروری ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری 

آپ جو چاہ رہے ہیں، وہ فی الحال ممکن نہیں ہے۔ کچھ دن لگیں گے۔ ابھی جومل رہا ہے۔ اس کا شکر ادا کریں۔ یہ وقت ضرورتیں ان شاءاللہ پوری کرے گا۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری 

غصہ بہت کرتے ہیں۔ اپنے ہوں یا غیر۔ اپنے معاملات ٹھیک کریں۔ کسی نے نہیں بدلنا آپ کو ہی صبر و تحمل سے کام لینے کی ضرورت ہے۔ سب مطلب پرست ہیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

بار بار تاکید ہے کہ صدقے کے عمل کو جاری رکھیں آپ کے لئے ان دنوں بے حد ضروری ہے۔ دشمن بھی پیچھے لگا ہوا ہے اور اندرون خانہ مکالفت بھی ہو رہی ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -