مسجد کے باہر خاتون کے بھیس میں بھیک مانگنے والا عرب شہری گرفتار کرلیا گیا

مسجد کے باہر خاتون کے بھیس میں بھیک مانگنے والا عرب شہری گرفتار کرلیا گیا
 مسجد کے باہر خاتون کے بھیس میں بھیک مانگنے والا عرب شہری گرفتار کرلیا گیا

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

دبئی (ویب ڈیسک)  پولیس نے مسجد کے باہر خاتون کے بھیس میں بھیک مانگنے والا عرب شہری گرفتار کرلیا، آج نیوز کے مطابق ڈائریکٹر کریمنل انویسٹی گیشن ڈیاپرٹمنٹ بریگیڈیئر جنرل علی سالم الشامسی کا کہنا ہے کہ گرفتاری کے بعد تفتیش کرنے پر مذکورہ شخص نے جواز پیش کیا کہ بھکاری خواتین مردوں کے مقابلے میں زیادہ ہمدردی حاصل کرتی ہیں۔

الامارات الیوم کے مطابق دبئی پولیس کےجنرل ڈیپارٹمنٹ آف کریمنل انویسٹی گیشن کی جانب سے یہ کارروائی شہری کی اطلاع پر کی گئی۔ بھیک مانگنے والے عرب شہری نے شناخت ظاہر نہ ہونے کے لیے عبایا اور نقاب پہن رکھا تھا۔بریگیڈیئر جنرل علی سالم الشامسی کے مطابق خاتون بن کر بھیک مانگنے والے شخص نے پہلے بھاگنے کی کوشش کی تھی، پولیس اس سے مزید تحقیقات کر رہی ہے۔

انہوں نے شہریوں کو پیغام دیا کہ ایسے افراد سے محتاط رہیں جو ماہ رمضان میں لوگوں کی ہمدردی کا فائدہ اٹھاتے ہیں۔شہریوں کے لیے ان کا مزید کہنا تھا کہ بھکاریوں کو رقم نہ دینے کے بجائے صرف جائز ذرائع سے عطیات دیں۔واضح رہے کہ دبئی پولیس نے رمضان کے پہلے دن 17 بھکاریوں کو گرفتارکیا تھا۔

پولیس نے کہہ رکھا ہے کہ شہری بھیک مانگنے یا دیگر غیرقانونی سرگرمیوں کے حوالے سے اطلاع کے لیے دبئی پولیس کی ایپ پر ’پولیس آئی سروس‘ کے ذریعے اطلاع دیں۔حکام کے مطابق یکم رمضان کو مجموعی طورپر 17 بھکاری گرفتار کیے گئے تھے جن میں تیرہ مرد اور چار خواتین شامل ہیں۔ 

مزید :

عرب دنیا -