پلکت سمراٹ اور کریتی کھربندا نے شادی کر لی

پلکت سمراٹ اور کریتی کھربندا نے شادی کر لی
پلکت سمراٹ اور کریتی کھربندا نے شادی کر لی

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

نئی دہلی (ڈیلی پاکستان آن لائن )پلکت سمراٹ اور کریتی کھربندا نے شادی کر لی، دونوں نے جمعہ 15 مارچ کو گڑگاو¿ں میں ایک مختصر تقریب میں شادی کی۔
سوشل میڈیا ویب سائٹ اردو کرانیکل کے مطابق 16 مارچ کوجوڑے نے سوشل میڈیا پر ایک باضابطہ اعلان کیا۔ انہوں نے شادی شدہ جوڑے کے طور پر اپنی پہلی تصویریں انسٹاگرام پر شیئر کیں اور لکھا، "گہرے نیلے آسمان سے صبح کی اوس تک، پستی اور بلندی میں، یہ صرف تم ہو، شروع سے آخر تک، ہر وقت اور ہر وقت، جب میرے دل کی دھڑکن مختلف ہوتی ہے، تو یہ آپ کا ہونا ضروری ہے۔ مسلسل، مسلسل، مسلسل، آپ!
شادی کے لئے کریتی گلابی رنگ کے لہنگے میں خوبصورت لگ رہی تھیں جبکہ پلکت نے سبز شیروانی پہنی تھی۔اس سے قبل ویلنٹائن ڈے پرجوڑے نے اپنے رومانوی سفر کے شاندار طریقے سے ملتے جلتے سنیپ شاٹس کا اشتراک کیا تھا۔ تصاویر میں پلکٹ کو ایک غیر ملکی مقام پر کشتی پر سوار کریتی کے ساتھ دکھایا گیا ہے، جس نے تصویر کے ساتھ "I do کے الفاظ کے عنوان سے شائقین کو آنے والی شادی کے بارے میں قیاس آرائیوں پر مجبور کر دیا تھا۔
کریتی اور پلکت کی محبت کی کہانی ‘پاگل پنتی’ کے سیٹ پر کھلی، اور اس کے بعد سے ان کا رشتہ مزید مضبوط ہوا ہے۔ ان کے آن سکرین تعاون میں ‘ویرے کی ویڈنگ’ اور ‘تیش’ شامل ہیں۔ پلکت نے پہلے شویتا روہیرا سے شادی کی تھی اور وہ 11 ماہ بعد ختم ہوگئی تھی۔