ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (ہفتہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

اس وقت مشتری آپ کے زائچے کے ذاتی گھر میں آ رہاہے۔ ان شاء اللہ امید ہے کہ آپ اس بے شمار معاملات سے نجات حاصل کرنے میں کامیاب ہونگے، وہ بھی جلد۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

ابھی صدقے کا عمل جاری رکھیں اور صحت کا خاص خیال رکھیں۔ اپنے اور اپنے گھر والوں کی،پیسوں کا لین دین اور پراپرٹی وغیرہ کی خریداری میں بالکل بھی نہ آئیں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آج کا دن اچھا ہے۔ کافی دنوں سے سخت مشکل دن سے گزرے ہیں۔ اب صورت حال میں بڑی اچھی تبدیل آ رہی ہیں۔ آج کا دن آپ کی مالی پوزیشن کو مضبوط بھی کرے گا۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

جو لوگ اپنے گھر میں کشیدگی کی وجہ سے پریشان تھے۔ ان شاء اللہ اب وہ اس مشکل سے نکل جائیں گے اور دلوں میں اب دوبارہ محبت والا سلسلہ شروع ہو جائے گا۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آج کا دن اچھا ہے۔ کافی معاملات میں اچھی خبر آئیں گی اور جن مسئلے کو لے کر پریشان تھے، ان کا حل بھی اب جلد ہونے والا ہے۔ بالکل بے فکر ہو کر چلیں۔

برج سنبلہ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

ان دنوں جس بھی نئے سلسلے کو شرع کرنا چاہتے ہیں۔ اس کے لئے ابھی صبر سے کام لیں۔ مناسب وقت نہیں جب وقت آئے گا تو حالات خودبخود بن جائیں گے۔

برج میزان، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ کو آج کسی جانب سے اچھی خبر ملے گی اور اولادکے سلسلے میں بھی جاری ٹینشن ختم ہوگی۔ آج وہ پریشانی ختم ہوگی۔ جن کا تعلق روزگار کے حصول سے ہے۔

برج عقرب، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ اب دوبارہ کسی دوسرے کا اعتبار کرنے کی غلطی نہ کریں اور نہ ہی اپنے رقم ادھار وغیرہ میں دیں اس کی واپسی ناممکن ہو جائے گی۔ نیا رشتہ بھی ابھی طے مت کریں۔طے مت کریں۔

برج قوس، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

کوئی فائدہ اب جلد آپ کے سامنے ہو گا۔ آپ کو اس کی خبر کسی وقت بھی مل سکتی ہے اور آپ کو بندش وغیرہ جیسے معاملات سے بھی ان شاء اللہ نجات مل جائے گی۔

برج جدی، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

عقل سے کام لیں۔ ہر کام سوچ سمجھ کر کریں۔ دوسروں کی باتوں میں نا آئیں۔ پچھلے دنوں جن مشکلات کا سامنا تھا۔ اب وہ روزانہ کم سے کم ہوتی جا رہی ہیں۔

برج دلو، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

جو آخر سامنے آ رہی ہے۔ اس کے بارے میں اچھی طرح غور و فکر کریں پھر جواب دیں۔ آج دن تو اچھا ہے۔ اور کوئی رُکا ہوا کام میں ہوتا ہوا دکھائی دے رہا ہے۔

برج حوت، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آج امید ہے کہ آپ کسی اہم کام میں اپنے مقصد میں کامیاب ہوتا دکھائی دے رہے ہیں۔ اور اگر نماز پر توجہ اور ذکر الٰہی رہا تو بڑی جلدی پریشانیوں سے نجات حاصل کر لیں گے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -