ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

حالات میں کوئی بڑی تبدیلی آنے والی ہے۔ اس بات کی بڑی اہم خبر موصول ہو رہی ہے۔ آپ اس کو ہرگز نظر انداز نہ کریں ورنہ پھر مشکل ہو جائے گی۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

آپ جو چاہ رہے ہیں۔ وہ ابھی ممکن نہیں ہے۔ اس کے لئے آپ کو انتظار کرنا پڑے گا۔ آپ کو آج کل جو مل رہا ہے۔ بس اس کا شکر ادا کریں تو بہتر ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

جو لوگ کسی بھی مسئلے کو لے کر اس کو اپنی انا کا مسئلہ بنائے ہوئے ہیں وہ غلطی پر ہیں، جو شاخ جھکتی ہے، پھل بھی اس پر لگتا ہے۔ اس لئے اپنی ضد اب چھوڑ دیں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

ان دنوں غیر متوقع انداز سے پیسہ ہاتھ میں آنے کی امید ہے جس سے آپ کی روزگار کا مسئلہ بھی حل ہو سکتا ہے اور قرض وغیرہ کی ادائیگی بھی ہو سکتی ہے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

ان دنوں آپ کے لئے ایک اہم اور اچھی خبر ہے جس کا تعلق آپ کے مستقبل سے ہے۔ آپ صرف اپنے روزگار پر توجہ دیں۔ پھر ضرورتیں کیسے پوری ہوں گی، دیکھیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

ان دنوں آپ جس راستے پر چلنے کی کوشش میں لگے ہوئے ہیں۔ وہ شاید غلط ہے ابھی موقع ہے، اپنی اصلاح کر لیں تو بگڑی بات سنور جائے گی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

اس وقت صورت حال غیر متوقع انداز سے بدل رہی ہے۔ ان شاءاللہ آج تو جس کام میں ہاتھ ڈالیں گے وہ غیر متوقع انداز سے ہو جائے گا وہ بھی فوری۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ اچھے انسان ہیں جو رشتے بچانے کے لئے کچھ بھی کر گزرتے ہیں تو پھر اب کیا ہو گیا ہے، غصہ نہ کریں۔ اپنے اللہ پاک کو راضی بھی تو رکھنا ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

صورت حال بدستور تیزی سے آپ کے حق میں ٹھیک ہو رہی ہے۔ آپ کو جس بھی خبر کا انتظار تھا، وہ بس ملنے والی ہے۔ آج بڑا اچھا دن ثابت ہوگا۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

جو لوگ روزگار کے حوالے سے پریشان تھے۔ وہ ان شاءاللہ اب اچھی خبریں سن لیں گے اور ماضی کی غلطیوں کا ازالہ بھی اب ممکن ہو سکے گا، ان شاءاللہ

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

حالات آج تیز اور آپ کے خلاف جا سکتے ہیں۔ آج کا دن میرے خیال سے صرف صدقہ دینے سے آپ کے کئی معاملات میں بچت کر سکتا ہے۔ یہ لازمی دیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

اپنے نظر لازمی اتاریں۔ صدقہ دیں اور جس بھی شخص خطرہ ہے اس سے فوری دور ہو جائیں ۔ آج ہونے والی اہم تبدیلی میں آپ کے لئے کافی کچھ ہے

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -