وہ 10 ممالک جہاں سے سب سے زیادہ تنخواہیں دی جاتی ہیں کیونکہ ۔ ۔ ۔

وہ 10 ممالک جہاں سے سب سے زیادہ تنخواہیں دی جاتی ہیں کیونکہ ۔ ۔ ۔
وہ 10 ممالک جہاں سے سب سے زیادہ تنخواہیں دی جاتی ہیں کیونکہ ۔ ۔ ۔

روزنامہ پاکستان کی اینڈرائیڈ موبائل ایپ ڈاؤن لوڈ کرنے کے لیے یہاں کلک کریں۔

برلن (ویب ڈیسک) جرمنی کا ڈوئچے بینک گزشتہ7سال سے دنیا کےسب سے زیادہ تنخواہیں دینے والے اور سب سے طاقتور شہروں کی سالانہ فہرست جاری کررہا ہے۔ یہ فہرست مرتب کرنے میں، ہر شہر میں سگریٹ کے پیکٹ کی قیمت سے لے کر 2بیڈ روم کے اپارٹمنٹ کے اوسط کرائے تک، متعدد مصنوعات اور خدمات کی قیمتوں اور ان شہروں میں رہنے کے مجموعی اوسط اخراجات کو مدِنظر رکھا جاتا ہے۔ رپورٹ میں معیارِ زندگی، ٹیکس اور گھر کے کرائے کے بعد دستیاب تنخواہ اوروِیک اینڈ تفریح کے اخراجات کو بھی دیکھا جاتا ہے۔ رپورٹ میں کہا گیا ہے کہ دراصل، ٹیکس اور گھر کا کرایہ ادا کرنے کے بعد ایک شخص کے پاس باقی اخرجات کے لیے جتنی آمدنی بچ جاتی ہے، اس سے ہی کسی بھی شہر کے امیر ہونے کا درست اندازہ لگایا جاتا ہے۔

ہرشخص کی خواہش ہوتی ہے کہ اسے کیریئر میں بہترین تنخواہ اور مراعات ملیں۔ہرچند کہ یہ ایک مسلمہ حقیقت ہے کہ کچھ ڈگریوں جیسے STEM، بزنس اور سوشل سائنسز میں میجرز کرنے والے نوجوانوں کو دیگر کے مقابلے میں زیادہ تنخواہیں اور مراعات کی پیشکش کی جاتی ہے، تاہم ڈوئچے بینک کی رپورٹ سے یہ دلچسپ حقیقت بھی سامنے آئی ہے کہ دُنیا میں کچھ ایسے شہر بھی موجود ہیں، جہاں انھیں عالمی اوسط تنخواہوں سے زیادہ کی پیشکش کی جاتی ہے۔ اس کی وجوہات میں، اس شہر کا لائف اسٹائل، رہنے کے مجموعی اوسط اخراجات، شہریوں کے پاس دستیاب قابلِ خرچ آمدنی اور ٹیکسوں کی شرح شامل ہے۔

جرمنی کے ڈوئچے بینک کی جانب سے جاری ہونے والی رپورٹ میں، دنیا کے ایسے ہی شہروں کا احاطہ کیا گیا ہے، جہاں ملازمین کو سب سے زیادہ تنخواہیں دی جاتی ہیں۔ بینک نے ان شہروں کو سب سے زیادہ تنخواہ دینے والے شہروں میں شامل کیا ہے، جہاں ملازمین کو ماہانہ اوسطاً2ہزار ڈالر سے زائد تنخواہ دی جاتی ہے، اس طرح ایسے شہروں کی تعداد28بنتی ہے۔ ہم یہاں پر آپ کی دلچسپی کے لیے ٹاپ10شہروں کی فہرست پیش کررہے ہیں۔ دنیا میں سب سے زیادہ تنخواہیں دینے والے ان ٹاپ10شہروں میں ماہانہ اوسطاً تین ہزار ڈالر سے زائد تنخواہ دی جاتی ہے۔

زیورخ

سب سے زیادہ تنخواہیں دینے والے شہروں میں سوئٹزرلینڈ کا شہر زیورخ پہلے نمبر پر ہے، جہاں ملازمین کو کم ازکم ماہانہ تنخواہ5,764امریکی ڈالر دی جاتی ہے۔

کیلی فورنیا

دوسرے نمبر پر امریکی ریاست کیلیفورنیا کا شہر سان فرانسیسکوہے، جہاں اوسطاً ماہانہ تنخواہ 4,974 امریکی ڈالر ہے۔ شہروں کی عالمی فہرست میں دوسرے نمبر پر یہ شہر، امریکا میں سب سے زیادہ تنخواہوں کی پیشکش کرنے والا شہر ہے، کیونکہ یہاں زندگی گزارنے کے اخراجات امریکا کی دیگر ریاستوں کے مقابلے میں زیادہ ہیں، جیسے گھروں کا کرایہ اور اشیائے صرف کی قیمتیں وغیرہ۔

نیویارک

اس فہرست میں تیسرے نمبر پر بھی امریکا کا شہر موجود ہے۔ امریکا کے سب سے زیادہ کاسموپولیٹن شہر نیویارک میں ملازمین کو ماہانہ اوسطاً4,115 امریکی ڈالر تنخواہ دی جاتی ہے۔

سڈنی

چوتھے نمبر پر آسٹریلیا کا شہر سڈنی ہے، جہاں ملازمین کو ماہانہ اوسط تنخواہ 3,914 امریکی ڈالر ملتی ہے۔

بوسٹن

امریکی شہر بوسٹن پانچویں نمبر پر ہے، جہاں ماہانہ اوسط تنخواہ 3,740 ڈالر دی جاتی ہے۔

اوسلو

ناروے کا شہر اوسلو اس فہرست میں چھٹے نمبر پر ہے، جہاں ماہانہ اوسط تنخواہ3,664 ڈالر دی جاتی ہے۔

شکاگو

امریکا کے شہر شکاگو کا اس فہرست میں ساتواں نمبر ہے، جہاں ماہانہ اوسط تنخواہ 3,650 ڈالر ملتی ہے۔

کوپن ہیگن

آٹھویں نمبر پر ڈنمارک کا شہر کوپن ہیگن ہے۔ ڈنمارک کے دارالحکومت میںملازمین کو ماہانہ کم از کم تنخواہ3,462 امریکی ڈالر ملتی ہے۔

دبئی

متحدہ عرب امارات کے شہر دبئی کا نام بھی اس فہرست میں شامل ہے۔ رپورٹ کے مطابق، ملازمین کو دبئی میں ماہانہ اوسطاً 3,447امریکی ڈالر کے مساوی تنخواہ دی جاتی ہے۔

فرینکفرٹ

جرمنی کا شہر فرینکفرٹ بھی سب سےزیادہ تنخواہیں دینے والے ٹاپ 10شہروں کی فہرست میں جگہ بنانے میں کامیاب رہا ہے۔ فرینکفرٹ میں ملازمین کو ماہانہ اوسطاً 3,389امریکی ڈالر تنخواہ دی جاتی ہے۔

مزید : بزنس