پاکستان اقوام متحدہ میں این جی او ز،یونیسیف کے ایگزیکٹوبورڈ کا رکن منتخب

پاکستان اقوام متحدہ میں این جی او ز،یونیسیف کے ایگزیکٹوبورڈ کا رکن منتخب

نیو یارک (ڈیلی پاکستان آن لائن)پاکستان کو اقوام متحدہ کی غیر سرکاری تنظیموں (این جی اوز)کی کمیٹی اور یونیسیف کے ایگزیکٹوبورڈ کا رکن منتخب کرلیاگیا۔

اقوام متحدہ میں پاکستان کی مندوب ملیحہ لودھی کا کہنا ہے کہ پاکستان کو منتخب کیا جا نا دراصل عالمی برادری کا پا کستان پر اعتماد کا ووٹ ہے۔ بحیثیت رکن ملک اقوام متحدہ کی غیر سرکاری تنظمیوں کی کمیٹی سے تعاون جاری رکھیں گے۔ملیحہ لودھی کا مزید کہنا تھا کہ دنیابھر میں لوگوں کی زندگیوں کو بہتر بنانے کے لئے مل کر کام کرتے رہیں گے۔

ترجمان ڈاکٹر ملیحہ لودھی کے مطابق پاکستان کو 2019 سے2022تک کمیٹی کارکن منتخب کیاگیا،کمیٹی کے قیام سے اب تک پاکستان کا ادارے کی بہتری کے لیے اہم کردار ہے،پاکستان اقوام متحدہ کی غیر سرکاری تنظیموں کا 10سال سے رکن ہے۔

پاکستان کو یونیسیف کے ایگزیکٹوبورڈ کا بھی رکن منتخب کرلیاگیا،پاکستان نے عالمی سطح پر انسانی اور بچوں کے حقوق پر بہت کام کیا،انتخاب میں کامیابی عالمی برادری کی طرف سے پاکستانی تعاون کی تصدیق ہے۔

انہوں نے کہا کہ یہ کامیابی اس بات کی نشاندہی کرتی ہے کہ عالمی برادری کوکس حدتک پاکستان کے کردارپراعتمادہے، ان تمام ممالک کا شکریہ ادا کیا جنہوں نے پاکستان کو ووٹ دیا۔

ان کا مزید کہنا تھا کہ پاکستان میں یونیسیف کا بہت بڑا پروگرام چل رہاہے، پاکستان 2 سال پہلے بھی یونیسیف کے ایگزیکٹو بورڈ کا صدرمنتخب ہوچکا ہے، یونیسیف میں بھی پاکستان کابہت اہم کرداررہاہے، بحیثیت رکن پاکستان یواین او کی غیر سرکاری تنظیموں کی کمیٹی سے تعاون جاری رکھے گا۔

مزید : اہم خبریں /قومی

لائیو ٹی وی نشریات دیکھنے کے لیے ویب سائٹ پر ”لائیو ٹی وی “ کے آپشن یا یہاں کلک کریں۔


loading...