ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (منگل) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

ابھی اپنی صحت کا صدقہ دیتے رہیں حسب توفیق اور کسی بھی ایسے کام میں بالکل بھی ہاتھ نہ ڈالیں جو رسکی ہو۔ دشمن آپ کے سر پر کھڑا ہے غلطی کی تو فوراً پکڑے جائیں گے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

جو لوگ کسی بھی دوست پر ضرورت سے زیادہ بھروسہ کر رہے ہیں وہ غلطی پر ہیں ان کو مشکلات کا سامنا ہو سکتا ہے اور مالی نقصان بھی آ سکتا ہے اس لئے ہوشیار ہو جائیں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

اپنے رابطے تیز کریں اب صورت حال بدل رہی ہے اور آپ نے اس اچھے وقت سے فائدہ اٹھانا ہے۔ مالی لحاظ سے جو پریشانی ہے آپ کی کوشش سے ہی ان شاءاللہ ختم ہو گی۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آپ جلد بازی میں ابھی کوئی فیصلہ مت کریں ان دنوں مخالفین بھی دوبارہ سر اٹھا رہے ہیں اور جس بھی کام کر رہے ہیں۔ اس میں مداخلت کر سکتے ہیں محتاط ہو جائیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ کے لئے اب صورت حال مزید خراب ہو رہی ہے انجانی سی جکڑن کا شکار چلے آ رہے ہیں اگر آپ نے فوری روحانی حل تلاش نہیں کیا تو مشکل مزید بڑھ سکتی ہے فوری توبہ بھی کریں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آپ نے ماضی میں جو دن گزرے ہیں وہ بڑے مشکل تھے مگر اب صورت حال بدل رہی ہے زائچہ بتا رہا ہے کہ آپ کسی غیبی مدد سے اب بڑی اچھی بہتری کا سفر شرروع کرنے والے ہیں ان شاءاللہ۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

جو کام پسند نہیں وہی کرنا پڑ سکتا ہے حالات کسی بھی طرح سے ساتھ نہیں دے رہے ہر کوئی تو مخالفت پر اتر آیا ہے اس وقت آپ کو یا حی یا قیوم کا کثرت سے ذکر کرنا ضروری ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ کی زندگی میں اہم تبدیلی کا وقت بے حد قریب ہے خود کو اس کے لئے تیار کر لیں اور اب جو فیصلہ خود کرنا ہے وہ کر لیں۔ لیکن یاد رکھیں اللہ کے سوا کسی نے ساتھ نہیں دیتا۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

موجودہ حالات میں استخارے سے چل سکتے ہیں تو بہتر رہے گا بندش جیسی صورتحال بنی ہوئی ہے اور اپنوں کی جانب سے بھی مخالفت ہے اس لئے صدقہ دینا ضروری ہے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

جو اللہ پاک نے آپ کے نصیب میں لکھ دیا ہے وہ ملکر رہے گا فکر مند نہ ہوں مگر مزا تب ہے جو قدرتی طور پر ہو اور اللہ سے بڑی امید ہے کہ جلد ایسا ہی ہوگا بس صبر کریں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

بندش اور جکڑن کا شکار چلے آ رہے ہیں اپنے سر کا صدقہ دیں اور صورة حشر کی آخری تین آیات صبح و شام پڑھ کر خود پر پھونک لیا کریں اس وقت صدقہ بھی ضروری ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آپ نے ہمیشہ جلد بازی میں فیصلے کئے ہیں جن کی وجہ سے صورت حال خراب ہی رہی اب پھر قسمت موقع دے رہی ہے اس لئے سوچ سمجھ کر قدم اٹھائیں ورنہ اچھا وقت ہاتھ سے نکل جائے گا۔

مزید :

لائف سٹائل -ہاروسکوپ -