ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

جو لوگ کسی بھی مشکل میں ہیں۔ تین یوم مزید انتظار کریں۔ اس میں سے نکلنے کے لئے اور آپ ابھی خاموشی سے جو کام کر رہے ہیں صرف اسے جاری رکھیں۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

حالات غیر یقینی چل رہے ہیں (یا کریم یا سلامُ یا مومن یا اللہ) 500 بار دن میں پڑھنا اپنا معمول بنا لیں۔ ان شاءاللہ کوئی بھی مشکل باقی نہیں رہے گی آپ کی۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

جو لوگ جلد بازی میں فیصلے کریں گے۔ وہ پچھتاویں گے حالات بالکل اس بات کی اجازت نہیں دے رہے۔ ابھی کچھ دیر اور انتظار کریں۔ پھر خود بخود سلسلہ بنے گا۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

آپ کو ابھی بھی کسی کام میں پیسہ وغیرہ لگانے کی ضرورت نہیں ہے۔ اور نا ہی رقم ادھار میں دیں ورنہ واپسی کے امکانات کم میں۔ اور صحت کا صدقہ بھی لازمی دیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ ذہنی طور پر پریشانی محسوس کریں گے تو مشورہ یہ ہے کہ دلوں کا سکون صرف اللہ کی اید میں ہے۔ آپ پوری ایمانداری سے اس طرف رجوع کریں بس۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

کافی دنوں کے بعد زائچے میں بہتری کا عمل شروع ہوا ہے۔ میرے اللہ نے چاہا تو آپ اب تیزی سے مشکلات سے نکلنے میں کامیاب ضرور ہوں گے۔ آزاد شروع ہو رہی ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ کو ان معاملات سے اب باہر آنا ہے جن کا تعلق خانگی امور سے ہے خوف اپنے روز گار پر توجہ دینا ہو گی۔ اور کوشش کریں کہ اپنے اکیلے کا الگ کام ہو تو بہتر ہے۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ کسی بھی غیر کے معاملے سے دور رہیں اور اپنے سیدھے اور صاف راستے پر چلیں اور جن افراد نے آپ کو تنگ کر رکھا ہے۔ ان کا معاملہ اپنے اللہ پاک پر چھوڑ دیں۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

اپنی عادت کو بدلیں اب پہلے جیسے حالات نہیں رہے آپ کو اب فوری اپنی غلطی کی سزا مل سکتی ہے۔ آپ اب توبہ کر کے اپنے سارے معاملات ٹھیک کر لیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

جن لوگوں نے آپ کو پریشان کیا تھا آپ ان کو معاف کر دیں اس عمل سے بھی آپ کی پریشانیاں بھاگ جائیں گی۔ آج غیر متوقع طور پر کوئی کام ہونے کی امید ہے۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

اس وقت جلد بازی کسی بھی کام کے لئے موزوں نہیں ہے۔ آپ کو اب نہایت ہی سنبھل کر قدم رکھنا ہوگا اور جس بھی شخص پر بھروسہ کر رہے ہیں اس سے دور ہی رہیں۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

صحت کا صدقہ دیں۔ اس خانے میں کچھ گڑبڑ ہے اور کچھ اپنے معاملات کا پھر از سر نو جائزہ لیں تاکہ جس مقام پر غلطی ہو رہی ہے اس کی اصلاح کی جا سکے وہ بھی فوری۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -