ماہرہ خان کی فلم "ایک ہے نگار "کو ایشین ایوارڈسےنوازاگیا

ماہرہ خان کی فلم "ایک ہے نگار "کو ایشین ایوارڈسےنوازاگیا
ماہرہ خان کی فلم

  

اسلام آباد(ڈیلی پاکستان آن لائن) پاکستان کی خوبصورت اور انتہائی باصلاحیت اداکارہ ماہرہ خان نے  سکرین پر ملک کی پہلی خاتون لیفٹیننٹ جنرل نگار جوہر کی اپنی بہترین اداکاری سے کئی سنگ میل عبور کیے ہیں۔فلم کو ایشین ایوارڈ سے نوازا گیا۔

تفصیلات کے مطابق ادکارہ کی فلم" ایک ہے نگار"جو کہ انٹر سروسز پبلک ریلیشنز (آئی ایس پی آر) کا ایک ٹیلی فلم پراجیکٹ تھا، جس نے سامعین کی جانب سے کافی پذیرائی حاصل کی۔بہترین اداکاری کا مظاہرہ کرتے ہوئے ادکارہ نے اپنے مداحوں اورصارفین کے دلوں میں خاص مقام حاصل کیا۔ماہرہ خان نے آج تک جس پروجیکٹ میں بھی کام کیا محنت اور لگن کے ساتھ کیا اور محنت کا پھل تو سب کو ملتا ہی ہے ۔ماہرہ خان نے اب تک بہت سے ایورڈ اپنے نام کئے ہیں۔جن میں سے" ایک ہے نگار "میں اپنے کردار کے لیے بہترین ایشیائی اداکارہ کے زمرے میں نامزد کیا ہے جس نے اس ماہ کے شروع میں سیپٹیمس ایوارڈز 2022 میں بہترین ایشین فلم کا ایوارڈ جیتا تھا۔اداکارہ نے ان لوگوں کو خراج تحسین پیش کرنے کے لئے ایک لمبا دلی نوٹ لکھا ہے جو بہت زیادہ تعریف شدہ پروجیکٹ کا حصہ تھے۔ماہرہ خان نے اپنے انسٹاگرام پر جاتے ہوئے لکھا کہ "یہ کافی عرصہ سے گزر چکا ہے. بہت سارے لوگ ہیں جن کا مجھے شکریہ ادا کرنے کی ضرورت ہے اور میں ان کی شکر گزار ہوں، محبت کی اس چھوٹی سی محنت کے لیے ایک ہے نگار"۔

"میری شریک پروڈیوسر نینا کے ساتھ شروع کیا پروجیکٹ، اس کہانی کو میرے پاس لانے کے لیے آپ کا شکریہ، جب میں اختلاف کرتی ہوں تواس کو سننے کے لیے آپ کا شکریہ، مجھے وہ چھوٹے طریقے سکھانے کے لیے آپ کا شکریہ جو ایک پروڈیوسر ہر چیز پر محنت کرتی ہے اسے اس بات پر فخر ہوتا ہے اور اسے وہ بڑی تصویر پر دیکھنے کے لیے ہوتی ہے۔ بڑی تصویر یہ ہے بچے! انشاءاللہ۔"

انہوں نے مصنف عمیرہ احمد، ہدایت کار عدنان سرور، عمر دراز اور دیگر کا شکریہ ادا کیا کہ انہوں نے ایوارڈ یافتہ ٹیلی فلم بنانے کے لیے جو کام کئے ان سب کا شکریہ ادا کیا۔انہوں نے مزید لکھا کہ "عبداللہ حارث، تم ایک چیمپئن ہو! بابر آپ نے نگار کو زندہ کر دیا، آپ صرف میک اپ آرٹسٹ نہیں تھے آپ سب کچھ تھے۔ دور اور شکل کو دوبارہ بنانے کے لئے فزا۔ انوشے اور سحر کا انتظام کرنے کے لیے آپ کا شکریہ جو ایک مشکل کام لگتا تھا۔ میرے اشتہارات واجد اور شجاع… میرے چیتے!“

مزید :

تفریح -