فن ٹیک اور فاریکس، ٹریڈنگ کا نیا دور

فن ٹیک اور فاریکس، ٹریڈنگ کا نیا دور
فن ٹیک اور فاریکس، ٹریڈنگ کا نیا دور

  

تحریر : حمزہ نصیر

جیسے جیسے ٹیکنالوجی ترقی کر رہی ہے ایسے ہی مالیاتی شعبہ بھی ترقی کر رہا ہے۔بینک میں جن چیزوں کیلئے کبھی آپ کی موجودگی کی ضرورت ہوتی تھی اب ان سب کیلئے موبائل بینکنگ ایپ میں صرف ایک ٹیپ کی ضرورت ہے۔ رقم بھیجنا، وصول کرنا، متعدداکاو¿نٹس میں جمع کرنا اور اب مختلف اثاثوں میں سرمایہ کاری بھی جدید مالیاتی ٹیکنالوجی کی بدولت ممکن ہوگیا ہے۔ 

فن ٹیک مالیاتی خدمات کی کمپنیوں کی مصنوعات میں جدید ٹیکنالوجی کو ضم کرنے میں مدد کرتا ہے۔ مو¿ثر، کم قیمت اور آسان طریقوں کا استعمال کرتے ہوئے، فن ٹیک پلیئر اکثر روایتی بینکوں اور دیگر مالیاتی اداروں کے مقابلے وسیع تر کسٹمر بیس تک پہنچ جاتے ہیں۔ وہ پلیئر جنہوں نے حال ہی میں مالیاتی خدمات متعارف کرائی ہیں اور انہوں نے ای کمیونیکیشن اور ڈیٹا پروسیسنگ کے شعبوں میں تازہ ترین پیش رفت کا استعمال کرتے ہوئے صارفین کی پہنچ کے لحاظ سے پرانے اداروں کو پیچھے چھوڑنا شروع کردیا ہے۔ 

کچھ عرصہ قبل، فاریکس ٹریڈنگ کو ٹریڈنگ کیلئے جسمانی طور پر ایکسچینج میں موجود ہونا لازمی تھا۔ اب وہ گھر بیٹھے آرام سے لین دین بھی کرسکتے ہیں۔ نئے ٹیکنیکل حل جو مالیاتی صنعت پر بہت زیادہ اثر انداز ہوتے ہیں ہر سال ابھرتے ہیں اور فاریکس مارکیٹ کے ساتھ بہت سے دوسروں کو بھی فروغ دینے میں مدد کرتے ہیں۔ اب صارفین کے پاس جدید پلیٹ فارم ، آن لائن تجزیات، اور آسانی سے دستیاب تربیت تک رسائی حاصل ہے ، جس میں OctaFX مندرجہ بالا تمام چیزیں فراہم کررہا ہے۔

اوکٹا ایف ایکس صارفین کے ٹریڈنگ کے تجربے کو بہتر بنانے کیلئے جدید ٹیکنالوجی اور معلومات کا استعمال کرتا ہے۔ بروکرز حقیقی وقت میں ٹریڈنگ کیلئے درجنوں طریقے اور ان لوگوں کیلئے جو تجربہ کار ٹریڈرز کے فیصلے سے منافع کمانا چاہتے ہیں کو ایک ٹریڈنگ سروس کی کاپی پیش کرتا ہے۔ اس کے علاوہ ، ٹریڈرز متعدد بنیادی تجزیے کے ٹولز سے فائدہ اٹھاسکتے ہیں جو مالیاتی ماہرین سے تازہ ترین معلومات اور تجزیات کو ایک جگہ جمع کرتا ہے۔ لہذا فن ٹیک ٹریڈرز کو معلومات اور ایسے طریقے فراہم کرتا ہے جو انہیں سرمایہ کاری میں صحیح فیصلہ کرنے میں مدد کرتا ہے۔ 

فاریکس اور فن ٹیک کے درمیان تعلق ناقابل تردید ہے۔ فن ٹیک لاکھوں افراد کو صارف دوست ٹریڈنگ پلیٹ فارم تیار کرکے، آن لائن ادائیگی کی خدمات کو مربوط کرکے، اور سب سے اہم بات، آن لائن سرمایہ کاری کو سستی بناکر فاریکس ٹریڈنگ کو آزمانے کے قابل بنانے کی پیشکش کرتا ہے۔ لوگ قطع نظر اس کے کہ وہ کون ہیں اور کہاں سے ہیں اس میں سرمایہ کاری کرسکتے ہیں۔ انہیں صرف ایک انٹر نیٹ کنکشن درکار ہے اور سرمایہ کاری کیلئے مقرر کردہ ضروری کم از کم رقم موجود ہونی چاہیے ۔ 

آج کوئی بھی تعلیم کے شعبہ میں کوشش کرنے کی خواہش رکھتا ہے تو وہ آن لائن سرمایہ کاری شروع کرسکتا ہے۔ آخر کار، بروکرز ٹریڈرز کو ایک ایسا پیچیدہ فن ٹیک ٹول فراہم کرتے ہیں جیسا ایک ٹریڈنگ پلیٹ فارم جس میں مارکیٹ چارٹس، معلومات، اشاریے، اور تمام طریقہ کار شامل ہیں بالکل مفت ایک جگہ پردستیاب ہیں۔ جو چیز پہلے کبھی وال اسٹریٹ پر حاصل کرنے میں کئی سال لگتے تھے، اب اس سے چند منٹ لگتے ہیں، یہ سب کچھ جدید مالیاتی ٹیکنالوجیز کی مرہون منت ہے۔ 

۔

 نوٹ:یہ بلاگر کا ذاتی نقطہ نظر ہے جس سے ادارے کا متفق ہونا ضروری نہیں۔

  ۔

 اگرآپ بھی ڈیلی پاکستان کیساتھ بلاگ لکھنا چاہتے ہیں تو اپنی تحاریر ای میل ایڈریس ’zubair@dailypakistan.com.pk‘ یا واٹس ایپ "03009194327" پر بھیج دیں۔

مزید :

بلاگ -