ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل 

جن افراد کی طرف سے پریشانی آ رہی ہے۔ آپ ان سے فوری طور پر پیچھے ہٹ جائیں تو بہتر ہے اور چند دن مکمل خاموشی اختیار کرلیں۔ ورنہ نقصان ہوگا۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی 

آپ کو جس معاملات میں پہلے ناکامی مل رہی تھی۔ اب اس میں تیزی سے فائدہ ہوگا۔ آج ستاروں کی پوزیشن خوبصورت انداز سے آپ کے حق میں ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

آپ کی بڑی پریشانی کا حل دوپہر تک ہی مل جائے گا اور آپ کو جس بھی خبر کی ضرورت تھی وہ کسی وقت بھی مل سکتی ہے۔ آپ بالکل بھی پریشان نہ ہوں۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

اندازے سے بالکل کام نہ کریں بلکہ اپنے تمام کام سپرد اللہ کرکے صرف حسبنا اللہ و نعیم الوکیل کا ورد کریں تو بہتر ہے، ان دنوں روحانی قوت کو ضرور بڑھائیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

ناجانے آپ سے کس مقام پر غلطی ہو گئی ہے کہ جو بھی قدم اٹھاتے ہیں اس میں صرف نقصان ہوتا ہے توبہ کریں اور حقوق العباد کے معاملات فوری ٹھیک کریں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

دل کے ہاتھوں مجبور ہوکر آپ نے کوئی بھی قدم اٹھایا تو بڑی مشکل میں آ جائیں گے۔ آج کا دن اچھا اور صرف اپنے روزگار پر توجہ دینے کے لئے بہت اہم ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

ایک بڑی خبر کافی کچھ بدل کر رکھ سکتی ہے اور یہ کسی وقت بھی آپ کو مل سکتی ہے۔ اس لئے اس اچھی خبر کے لئے آج خود کو بالکل تیار رکھیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

بار بار اپنی پوزیشن تبدیل کرکے خود کو مشکل میں نہ ڈالیں۔ ابھی اپنی موجودہ جگہ پر ہی قائم رہیں گے تو ہتر ہے تبدیلی ہوگی تو وہ خودبخود سامنے آ جائے گی۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ جلد بازی اور بے وقوفی میں اپنا نقصان کر سکتے ہیں۔ اس لئے بار بار کہا جا رہا ہے کہ مکمل پلاننگ کے ساتھ چلیں۔ ان دنوں مخالفین بھی سرگرمیاں تیز کئے ہوئے ہیں۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری 

آج اچھا دن تو ہے مگر آپ اس کا مناسب انداز سے فائدہ نہیں اٹھا رہے۔ حالات کے مطابق قدم اٹھائیں گے تو فائدہ ملے گا۔ اس وقت لاپرواہی بالکل نہ کریں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری 

جن افراد نے اپنے لئے نیا کام شروع کرنا ہے۔ وہ اب جلد سے کام نہ لیں۔ تبدیلی والا ستارہ چونکہ سرگرم عمل ہے یہ خود بخود ہو کر ہی رہے گا، ان شاءاللہ

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آپ کے لئے آج کچھ بہتری پیدا ہو رہی ہے۔ اللہ پاک سے مکمل طور پر امید رکھیں کہ وہ اچھا ہی کرے گا۔ بس اپنے اندر کی صفائی کی اشد ضرورت ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -