ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعرات) کا دن کیسا رہے گا؟

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل 
 آج اپنی نظر اتارنے اور حسب توفیق صدقہ دینے کی اشد ضرورت ہے۔ ابھی زائچہ بلاک ہے۔ اس صورت حال میں کوئی بڑا اقدام اٹھانا آپ کے لئے بالکل بھی مناسب نہیں رہے گا۔


برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی 
 جن افراد نے اپنی موجودہ جگہ تبدیل کرنی ہے وہ ابھی چند روز تک مزید انتظار کر لیں۔ اگر اسی جگہ فائدہ مل گیا تو پھر کیا ضرورت ہے۔آپ کچھ جلد باز واقع ہوئے ہیں۔


برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون
 لوگوں کے لئے آسانیاں کریں گے تو آپ کے لئے بھی آسانیاں ہوں گی۔ آپ جانتے ہیں کہ آپ نے کیا کرنا ہے۔ اس وقت تو کچھ پریشانی ہے مگر یہ عارضی ثابت ہوگی فکر نہ کریں۔


برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی
 آج اچھا دن ہے۔ حالات میں بہتری ملنے کی امید ہے اور کچھ رقم بھی آپ کے ہاتھ آ سکتی ہے جو لوگ عرصہ دراز سے بیمار چلے آ رہے تھے۔ وہ توبہ اور صدقہ سے کام لیں۔


برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست
 ان دنوں آپ کو جن جن معاملات میں رکاوٹیں پیش آ رہی تھیں۔ وہ تیزی سے دور ہونا شروع ہو جائیں گی جو لوگ سفر کرنا چاہتے ہیں۔ وہ اب اپنی تیاری شروع کر لیں۔


برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر
 ابھی چند دنوں تک مالی معاملات ایسے ہی چلیں گے۔ پھر کچھ تبدیلی اور بہتری کا عمل شروع ہوگا جو لوگ عرصہ دراز سے بے روزگار تھے۔ وہ اب اپنے لئے اچھی خبر سن سکیں گے۔


برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر
 آپ کسی بھی ایسے کام میں ہاتھ نہ ڈالیں جس میں آپ کو تھوڑا سا بھی رسک محسوس ہو اور جو لوگ آپ کے پہلے بھی خلاف رہے ہیں۔ ان کے قریب لانے کی کوشش نہ کریں۔


برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر
 آج کا دن اچھا اور ہر لحاظ سے ان شاءاللہ آسانیاں دے گا اور جن مشکلات کا شکار تھے ان میں نمایاں کمی بھی واقع ہو گی جو لوگ بیمار ہیں وہ بس اپنا صدقہ دیں۔


برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر
 آپ کے لئے اب وہ راستے بھی کھلیں گے ان شاءاللہ جو برسوں سے بند تھے اور اپنوں کے بجائے غیر زیادہ کام آ سکیں گے۔ آج روحانی کوئی بہتری میں آنے کی امید ہے۔


برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری 
 آج اچھا اور بحکم اللہ مہربان دن ہے۔ مشکلات حل ہونے والی ہیں۔ بس آپ نے اپنے حقوق العباد والا بالکل سیدھا رکھنا ہے اور جس کا حق دینا ہے اس میں دیر نہ کریں۔


برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری 
 جلد سے جلد ایک نیا سلسلہ روزگار سامنے آنے کی امید ہے اور جو لوگ کسی دوسری جگہ سفر کرنا چاہتے ہیں وہ بہتر رہے گا سفر وسیلہ ظفر ثابت ہوگا ہجرت میں برکت ہے۔


برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ
 اولاد کے حوالے سے ان کو ساتھ لے کر فیصلے کریں۔ اس وقت آپ کے لئے خود قدم اٹھانا اکیلے مناسب نہیں ہے اور وراثتی امور میں اختلافات والا خانہ پھر کھل گیا ہے۔