ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (پیر) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل

پریشانیاں ان دنوں سر پر سوار ہیں روزانہ کوئی نئی بات سامنے آ جاتی ہے جو دماغ خراب کر دیتی ہے۔ ابھی تو استخارے کی مدد سے اور صدقہ دے کر چلنے کا مشورہ ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی

سمجھ کچھ نہیں آ رہا دماغ بالکل ساتھ نہیں دے رہا ہر وقت فضول قسم کی باتوں کا اس پر قبضہ رہتا ہے۔ ان حالات میں بس یا حی یا قیوم کا کثرت سے ورد کریں۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

جو کام بھی کرنا چاہتے ہیں ہوتا ہی نہیں عین موقع پر آکر رکاوٹ کھڑی ہو جاتی ہے اس لئے آپ صرف صدقہ دیں اور توبہ کر کے خوب دل لگا کر دعا کریں بس۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

دعا ہی سب سے بڑا وظیفہ ہے اس کو استعمال کریں اللہ پاک بڑا مہربان ہے وہ نکال دے گا اس مشکل سے آپ کو جس میں آپ کافی دنوں سے گرفتار ہیں۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

اس وقت روز گار میں مشکلات آ رہی ہیں اور سمجھ میں نہیں آ رہا کہ کیا کیا جائے آپ وقت صرف بعد نماز مغرب سورة واقعہ پڑھنے کا مشورہ ہے روزنہ یہ عمل کریں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

ایک اہم راستہ کھل سکتا ہے اگر قسمت نے پورا ساتھ دیا تو اس وقت حالات بڑے اہم طریقے سے آپ کے حق میں جا رہے ہیں۔ ان کا پورا فائدہ اٹھانا آپ کا حق ہے۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

آپ کو اللہ اپنے مقصد میں کامیاب کرے آج چند گھنٹوں کے لئے مشتری زائچے میں آ رہا ہے جو کئی کاموں کو بحکم اللہ سیدھا کرنے میں بے حد مدد گار ثابت ہوگا۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ جس بھی کوشش میں لگے ہوئے ہیں ابھی اس کے رزلٹ کے لئے اتنظار کرنا ہوگا اور آپ کی جو بھی رقم بلاک تھی وہ دو تین یوم میں ان شاءاللہ مل جائے گی۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

حالات بدل رہے ہیں اور امید ہے کہ آپ کے لئے کسی بہتری تبدیلی کی خوشخبری بھی لا رہے ہیں۔ کوئی اہم شخصیت آپ کا ساتھ دے سکتی ہے کئی معاملات میں بہتری کے لئے۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری

نوکری کو کوئی خطرہ نہیں ہے آپ ڈٹ کر اپنا کام کریں اس وقت آپ کی پوزیشن مضبوط ہے اور کوئی ان شاءاللہ آپ پر حاوی بھی نہیں ہو سکتا فکر نہ کریں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری

پل میں تولہ اور پل میں ماشہ والی کیفیت اپنے انر سے نکالیں آپ کی اسی عادت سے ہمیشہ کامیابی کے قریب جا کر آپ کو ناکام کیا ہے۔ اب بھی ایسا ہی خطرہ نظر آتا ہے۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

آپ بالکل بھی نہ گھبرائیں جو آپ کو دھمکیاں دے رہا ہے۔ یا جس طرف سے خطرہ ہے وہ اپٓ کا کچھ نہیں بگاڑ سکتا۔ اس وقت صورتحال آپ کی اچھی پوزیشن کی گواہی دے رہی ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -