شہریار خان آفریدی کا قونصل جنرل آف پاکستان دبئی کا دورہ، پاکستانیوں کے قومی مفاد اور فلاح و بہبود کے امور پر تبادلہ خیال

شہریار خان آفریدی کا قونصل جنرل آف پاکستان دبئی کا دورہ، پاکستانیوں کے ...
شہریار خان آفریدی کا قونصل جنرل آف پاکستان دبئی کا دورہ، پاکستانیوں کے قومی مفاد اور فلاح و بہبود کے امور پر تبادلہ خیال

  

دبئی (طاہر منیر طاہر) وفاقی وزیر اور پارلیمانی کمیٹی برائے کشمیر کمیٹی کے چیئرمین شہریار خان آفریدی نے اتوار کے روز قونصل جنرل آف پاکستان دبئی کا دورہ کیا۔شہریار خان آفریدی دبئی میں متعلقہ فورمز میں پاکستانیوں کی قومی مفاد اور فلاح و بہبود کے امور پر تبادلہ خیال کے لئے متحدہ عرب امارات کے دورے پر ہیں۔

قونصل خانے کے دورے کے دوران شہریار خان آفریدی نے قونصل خانے کے افسران اور عملے سے بات چیت کی۔ پاکستان کے قونصل جنرل ایچ ای احمد امجد علی نے وزیر کو قونصل خانے میں کام کرنے اور برادری کی فلاح و بہبود کے لئے وقتا فوقتا اٹھائے جانے والے خصوصی کاوشوں اور اقدامات کے بارے میں بریف کیا۔

شہریار خان آفریدی نے قونصل خانے کے مختلف حصوں کا دورہ کیا اور زائرین سے بات چیت کی اور قونصل خانے کے ذریعہ فراہم کی جانے والی خدمات کے بارے میں ان کا آرا لیا۔انہوں نے پاکستانی کمیونٹی کی فلاح و بہبود کے لئے قونصل خانے کے افسران اور عملے کی محنت کو سراہا۔ انہوں نے خصوصی طور پر قونصل جنرل پاکستان ایچ ای احمد امجد علی کی حوصلہ افزائی کی کہ وہ وبائی امراض کے دوران اپنی ٹیم کو متحرک رکھیں اور سامنے سے آگے بڑھیں۔

انہوں نے مزید کہا کہ دبئی میں پاکستان کے قونصل خانہ جنرل نے خصوصی پروازوں کا انتظام کرکے وبائی امراض کے دوران ہر ممکن تعاون کی فراہمی کے ذریعے پاکستانیوں کو وطن واپس پہنچنے میں مدد فراہم کرنے میں مثالی کردار ادا کیا ہے۔ کورونا پنڈیمنک کے دوران قونصل خانے کی مثالی کارکردگی کی تعریف کرتے ہوئے ، انہوں نے امید ظاہر کی کہ قونصل خانہ بھی مستقبل میں بھی اسی جوش و جذبے کے ساتھ کام جاری رکھے گا۔

وفاقی وزیر نے کہا کہ قونصل خانے کے سربراہ نے متحدہ عرب امارات میں وبائی امراض کی وجہ سے لگ بھگ 61000 بیرون ملک مقیم پاکستانیوں کو اپنے گھروں کو واپس جانے میں مدد فراہم کی جبکہ وبائی امراض کی وجہ سے پھنسے ہوئے متاثرہ بیرون ملک مقیم پاکستانیوں میں 17،500 سے زیادہ راشن بیگ بھی تقسیم کیے گئے تھے۔

شہریار خان آفریدی نے کہا کہ وزیر اعظم عمران خان کے ویژن کے تحت بیرون ملک مقیم پاکستانی ملک کے لئے ایک اثاثہ ہیں اور ریاست پاکستان غیر ملکی برادری کو میزبان ملک میں اپنے مسائل حل کرنے میں مدد کرنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑے گی۔

مزید :

عرب دنیا -تارکین پاکستان -