شیل ہیلکس کمپیٹیشن کے خوش قسمت ونرز کو دو عدد ایس یو وی دی گئیں

شیل ہیلکس کمپیٹیشن کے خوش قسمت ونرز کو دو عدد ایس یو وی دی گئیں
شیل ہیلکس کمپیٹیشن کے خوش قسمت ونرز کو دو عدد ایس یو وی دی گئیں

  

کراچی (ڈیلی پاکستان آن لائن)کراچی کے شیل ہاؤس میں منعقدہ ایک حالیہ اختتامی تقریب میں، دو ایس یو وی جیتنے والوں، انعام قربان علی اور شفیع اللہ شیخ کا آخر کار اعلان کیا گیا۔ احد رضا میر، برانڈ کے سفیر ، بھی موجود تھے۔ اُنہوں نے تمام جیتنے والوں کی تعریف کی۔ بہت سے دوسرے لاجواب انعامات، جیسے بلوٹوتھ اسپیکر اور الائے رِمز، بھی تقسیم کیے گئے۔

کراچی سے تعلق رکھنے والے شفیع اللہ شیخ نے کہا، "شیل پاکستان نے میرا خواب پورا کر دیا ہے۔ میرا خاندان والے میری ایس یو وی گھر گھر لانے کا انتظار خوشی سے کر رہے ہیں ۔ میں شیل ہیلکس کا باقاعدہ صارف رہا ہوں جس نے ہمیشہ میری ڈرائیو میں زبردست قدر اور معیار کا اضافہ کیا ہے۔ میں دوسروں سے درخواست کروں گا کہ وہ اسے آزمائیں، جس کے بعد میں آپ کو یقین دلاتا ہوں کہ آپ بھی فین ہوں جائیں گے ۔"

شیل ہیلکس سالوں سے بہت سے لوگوں کے لیے ایک اہم اور بھرپور پرو ڈکٹ رہا ہے، اور یہ اب بھی کار سے محبت کرنے والوں میں ایک مقبول انتخاب ہے۔ برانڈ نے حال ہی میں ایک پروموشنل مہم شروع کی تھی اور ایک شاندار ڈیل پیش کی تھی جس میں شرکاء دیگر انعامات کے ساتھ دو ایس یو وی جیت سکتے تھے۔ ممکنہ شرکاء وہ گاہک تھے جو عام طور پر شیل ریٹیل سٹیشنز اور ہائی سٹریٹ شاپس سے خریدتے ہیں اور HX-6، HX-7 اور الٹرا کے ویریئنٹس کو ترجیح دیتے ہیں۔ کئی داخلوں کے بعد صرف دو جیت گئے، لیکن یہ شیل کی حیرت انگیز پیشکشوں کی سرف ابتداء ہے اور مستقبل میں اور بھی بہت سی پیشکشیں آئیں گی۔

انعام قربان علی، جو پشاور سے ہیں بولے، "اس وقت، میں اپنی بڑی جیت پر حیران ہوں۔ شیل ہیلکس نے ہمیشہ میری کار کو ایک نئی مشین کی طرح چلایا ہے۔ میں اس زبردست موقع کے لیے شیل کا بے حد مشکور ہوں۔‘‘

شیل کسٹمر سروس اور تسلی کو بہت زیادہ اہمیت دیتا ہے، اور مقابلہ ان کی قدردانی

کرنے کا ایک بہترین موقع تھا۔ "شیل میں ہمارے صارفین ہمارے لیے اہم ہیں۔ ہمیں اس حقیقت پر فخر ہے کہ ہم اپنے گاہک کی توقعات پر پورا اُترتے ہیں اور ان کے لیے دلچسپ پروموشنز پیش کرتے ہیں، جیسا کہ یہ مقابلہ۔ میں انعام قربان علی اور شفیع اللہ شیخ کے لیے ایس یو وی جیتنے پر واقعی خوش ہوں! شیل لبریکنٹس کے جنرل مینیجر زبیر شیخ نے کہا۔

مزید :

علاقائی -سندھ -کراچی -