بشکیک میں موسیقی اور آرٹ فیسٹیول کاانعقاد، پاکستان اور کرغزستان کے اعلیٰ حکام و معروف شخصیات کی شرکت

بشکیک میں موسیقی اور آرٹ فیسٹیول کاانعقاد، پاکستان اور کرغزستان کے اعلیٰ ...
بشکیک میں موسیقی اور آرٹ فیسٹیول کاانعقاد، پاکستان اور کرغزستان کے اعلیٰ حکام و معروف شخصیات کی شرکت

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

 بشکیک(ویب ڈیسک) فن اور موسیقی کی طاقت کے ذریعے قوموں کو متحد کرنے کےلیے کرغزستان کے شہر بشکیک میں موسیقی اور آرٹ فیسٹیول میں پاکستان کی بہترین شاعری اور موسیقی کی نمائش کی گئی  جس نے بین الاقوامی طلباء کے متنوع سامعین پر دیرپا تاثر چھوڑا،  یہ تہوار ثقافت اور تنوع کی خوبصورتی کا حقیقی جشن تھا۔

6 مئی کو  بشکیک، کرغزستان میں تعلیمی مشیر PVT LTD نے ایک موسیقی اور آرٹ فیسٹیول کا انعقاد کیا جس میں بین الاقوامی طلباء نے کثیر تعداد میں شرکت کی۔میلے کی خاص باتوں میں سے ایک محفل مشاعرہ تھی جس میں پاکستان کے مشہور شعراء جیسے علی زریون، تہزیب حفی اور سید علی شاہ رخ نے سامعین کے دلوں کو چھو لیا اور اپنے کلام سے ہجوم کو مسحور کرنے اور ان پر دیرپا تاثر چھوڑنے میں کامیاب رہے۔

شاعری کے علاوہ اس تقریب میں کرغزستان اور پاکستان دونوں کے اعلیٰ حکام اور مشہور شخصیات نے شرکت کی، جیسا کہ کرغزستان کے صدر کے خصوصی مشیر   آئیدرالیو، سابق وفاقی وزیر شیخ رشید،

چوہدری سرور (سابق گورنر پنجاب)۔ ، عابد رضا (ایم این اے)، محسن بھٹی (میڈیا نمائندہ)، عروسہ خان (  نمائندہ ڈیلی پاکستان)

اور کرغیز جمہوریہ کے ثقافت، اطلاعات، کھیل، اور یوتھ پالیسی کے وزیر عظمت زامنکولوف نے شرکت کی ۔

فیسٹیول کی مرکزی توجہ پاکستانی گلوکاروں بلال سعید اور گل پانڑا کا کنسرٹ تھا۔ گلوکار اپنی موسیقی سے ہجوم کو جوش دلانے میں کامیاب رہے اور سب کو ناچتے گاتے چھوڑ دیا۔موسیقی اور آرٹ فیسٹیول ایک بڑی کامیابی تھی اور موسیقی اور فن کی خوبصورتی کو منانے کے لیے مختلف ثقافتوں اور پس منظر کے لوگوں کو اکٹھا کرنے میں کامیاب رہا۔

یہ تہوار موسیقی کی طاقت کا ثبوت تھا اور یہ لوگوں کو ان کے اختلافات سے قطع نظر کیسے اکٹھا کر سکتا ہے۔ ہم مستقبل میں اس طرح کے مزید واقعات دیکھنے اور موسیقی اور فن کے ذریعے اپنی دنیا کے تنوع کو مناتے رہنے کی امید کرتے ہیں۔

مزید :

تفریح -