اب شادی زمین سے1 لاکھ فٹ کی بلندی پر کریں،  خلائی کمپنی نے دلچسپ سہولت متعارف کرادی لیکن قیمت کتنی ہوگی؟

اب شادی زمین سے1 لاکھ فٹ کی بلندی پر کریں،  خلائی کمپنی نے دلچسپ سہولت متعارف ...
اب شادی زمین سے1 لاکھ فٹ کی بلندی پر کریں،  خلائی کمپنی نے دلچسپ سہولت متعارف کرادی لیکن قیمت کتنی ہوگی؟
سورس: Instagram

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

واشنگٹن (ڈیلی پاکستان آن لائن) سپیس پرسپیکٹیو کے نام سے مشہور کمپنی نے اعلان کیا ہے کہ وہ جوڑوں کو زمین کے بہترین ممکنہ نظارے کے لیے بڑی کھڑکیوں سے لیس کاربن نیوٹرل غبارے میں مدار میں بھیج کر شادی کرنے کا موقع فراہم کر رہی ہے۔ 6گھنٹے کی خلائی جہاز نیپچون کی پرواز سب سے زیادہ شاندار ہونے کی امید ہے کیونکہ یہ مہمانوں کو زمین سے ایک لاکھ  فٹ کی بلندی پر لے جا سکے گی اور پھر دوبارہ نیچے آ سکے گی۔ یہ سروس 2024 میں لانچ  ہونے کا امکان ہے لیکن پہلے ہی اس کے1 ہزار سے زیادہ ٹکٹ فروخت ہوچکے ہیں۔ کمپنی کی جانب سے اس رومانوی سفر کیلئے فی کس کرایہ1 لاکھ 25 ہزار ڈالر (تقریباً ساڑھے تین کروڑ روپے) رکھا گیا ہے۔

کمپنی کا سپیس بیلون خلائی جہاز نیپچون کو مدار میں چھوڑتا ہے، اور اسے راکٹ یا  کاربن فٹ پرنٹ کے استعمال کے بغیر قابل تجدید ہائیڈروجن کے ذریعے آگے بڑھایا جاتا ہے۔ کمپنی کی ویب سائٹ کے مطابق  لوگ پرواز کے دوران خود کو اچھی طرح سے لطف اندوز کر سکتے ہیں. وہ 'کاک ٹیلز  پی سکتے ہیں، اپنے ساتھی مسافر کے ساتھ بات چیت کر سکتے ہیں اور سننے  کے لیے بہترین پلے لسٹ منتخب کر سکتے ہیں۔'

کمپنی نے اپنی ویب سائٹ پر کہا 'قدرتی طور پر ہمارے کیپسول میں ناقابل شکست نظارے  دیکھنے کو ملیں گے، مسافر  خلا اور زمین کا 360 ڈگری سے نظارہ دیکھ سکیں گے، اس کے علاوہ اس میں وائی فائی کنکشن بھی ہوگا جو زمین پر رابطے میں مدد دے گا۔

مزید :

ڈیلی بائیٹس -