ورلڈ میمن آرگنائزیشن  کے ریجنل صدر  کامران غنی کی  دبئی میں پاکستانی  قونصل جنرل   سے ملاقات، تعاون کی یقین دہانی

ورلڈ میمن آرگنائزیشن  کے ریجنل صدر  کامران غنی کی  دبئی میں پاکستانی  قونصل ...
ورلڈ میمن آرگنائزیشن  کے ریجنل صدر  کامران غنی کی  دبئی میں پاکستانی  قونصل جنرل   سے ملاقات، تعاون کی یقین دہانی

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

دبئی (طاہر منیر طاہر) کمیونٹی سپورٹ کو مضبوط بنانے کی جانب ایک مثبت قدم کے طور پر ورلڈ میمن آرگنائزیشن (WMO) مڈل ایسٹ چیپٹر کے ریجنل صدر  کامران غنی نے حال ہی میں دبئی میں پاکستان کے قونصل جنرل حسین محمد سے ملاقات کی۔ملاقات کا مقصد ڈبلیو ایم او اور دبئی میں پاکستان قونصلیٹ کی جانب سے کئے گئے باہمی فلاحی کاموں کا اعتراف کرتے ہوئے تعریفی سرٹیفکیٹ حاصل کرنا تھا۔کامران غنی کے ساتھ افضال اللہ رکھا، ریجنل سیکریٹری، اور انیل امین، منیجر تھے، جنہوں نے ان کوششوں میں ڈبلیو ایم او کے متحدہ محاذ کا مظاہرہ کیا۔
بات چیت میں باہمی احترام اور ضرورت مندوں کی مدد کرنے کے مشترکہ عزم کا اظہار کیا گیا۔ کامران غنی نے قونصل خانے کی جاری فلاحی سرگرمیوں کےلئے  اپنی گہری تعریف کا اظہار کیا اور جہاں بھی ممکن ہوا ڈبلیو ایم او کے مکمل تعاون کا وعدہ کیا۔ انہوں نے دو دہائیوں سے زائد عرصے سے مختلف ممالک میں فلاحی پروگراموں کے انعقاد میں ڈبلیو ایم او کے وسیع تجربے کو اجاگر کرنے کا موقع بھی لیا۔
میٹنگ ایک پُر امید بات پر اختتام پذیر ہوئی ، دونوں جماعتوں نے اپنے باہمی تعاون کی کوششوں کو وسعت دینے اور مزید ضرورت مند لوگوں تک پہنچنے کے اپنے وژن کی توثیق کی۔ یہ باہمی تعاون ان لوگوں کے لیے ایک روشن مستقبل کا وعدہ کرتا ہے جو اپنی مشترکہ حمایت پر انحصار کرتے ہیں۔