سلمان خان کی رومانیہ کی ٹی وی سلیبرٹی للیاوینتر کیساتھ منگنی کی اطلاعات

سلمان خان کی رومانیہ کی ٹی وی سلیبرٹی للیاوینتر کیساتھ منگنی کی اطلاعات
سلمان خان کی رومانیہ کی ٹی وی سلیبرٹی للیاوینتر کیساتھ منگنی کی اطلاعات

  

ممبئی (مانیٹرنگ ڈیسک) جب بھی بالی ووڈداکار سلمان خان کا ذکرہوتو ایک بات کا جواب دینا مشکل ہوتاہے کہ وہ شادی کب کریں گے کیونکہ کئی سالوں سے سلمان خان کے غیرملکی اداکاراﺅں اور معروف خواتین سے معاشقے کی خبریں آتی رہتی ہیں لیکن کچھ بھی مستقل نہیں ہوتا،شادی ایک ایسی چیز ہے جس سے اداکاربھاگناچاہتے ہیں ۔

آن لائن اطلاعات کے مطابق جب دوسال قبل سلمان خان کی رومانیہ کی ٹی وی سلیبرٹی للیا وینتر کیساتھ ملاقاتوں کی افواہیں گردش کرنے لگیں تو ہرکوئی حیران تھا اورکہاجارہاتھاکہ سلمان خان اب سنجیدہ ہیں اور بعد میں دونوں کو کئی مقامات پر اکٹھے بھی دیکھاگیا۔ یہ افواہیں بھی ہیں کہ سلمان خان نے اپنے خاندان پر واضح کیاہے کہ ارپیتاکی شادی کے موقع پر للیا سے اداکار کی دوستی تھی تاہم اس کی مصدقہ ذرائع سے تصدیق نہیں ہوسکی ۔

مزیدپڑھیں:رانی مکھر جی حمل کے دوران میڈیا کے سامنے آنے سے کترانے لگیں ،بیرون ملک روان

رومانیہ کی اس حسینہ کوسلمان خان کے خاندان اور پارٹیز کی کچھ تصاویر میں بھی دیکھاگیا، سلمان خان کی فلم بجرنگی بھائی جان کی فلم کے سیٹ پر بھی دیکھی گئی تھیں جبکہ ایک سوال کے جواب میں اداکارکاکہناتھاکہ ’میں اپنے آپ کو 2015ءمیں شادی شدہ دیکھ سکتاہوں‘۔

اب اطلاعات ہیں کہ خاتون واپس رومانیہ جاچکی ہیں اور منگنی بھی ہوچکی ہے تاہم شادی آئندہ سال کے آغاز میں متوقع ہے تاہم توقع ہے کہ اس ضمن میں سلمان خان کئی دلوں کے ٹوٹنے کی پرواہ کیے بغیر واضح موقف دیں گے ۔

مزید :

تفریح -