ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟
ستاروں کی روشنی میں آپ کا آج (جمعہ) کا دن کیسا رہے گا؟

  

برج حمل ، سیارہ مریخ، 21 مارچ سے 20 اپریل 

آپ چلتے چلتے پھر کوئی نہ کوئی ایسی غلطی کر جاتے ہیں جو دوبارہ اسی جگہ پر لے آتی ہے جہاں سے چلے تھے۔ اس وقت عقل مندی سے چلنے کی ضرورت ہے۔

برج ثور، سیارہ زہرہ، 21 اپریل سے 20 مئی 

آج کا دن اچھا مالی لحاظ سے بہتر اور کسی بڑی پریشانی کو کم کر رہا ہے جو لوگ کافی عرصے سے کسی بھی معاملے میں پریشان چلے آ رہے تھے ان کے لئے خوشخبری ہے۔

برج جوزہ، سیارہ عطارد، 21 مئی سے 20 جون

جن افراد سے رابطے ٹوٹ چکے تھے۔ دوبارہ جڑنے کی امید ہے اور کوءی اہم وسیلہ کام کر جائے گا یہ ہفتہ ہی اہم ہے۔ خاص طور پر آج سے بہتری ہے۔

برج سرطان، سیارہ چاند، 21 جون سے 20 جولائی

سورة قلم کی آخری دو آیات اور سورة حشر کی آخری تین آیات کو صبح شام پڑھنا اپنا معمول بنا لیں۔ اللہ نے چاہا تو ہر مشکل سے نکلنے میں کامیاب ہوں گے۔

برج اسد، سیارہ شمس، 21 جولائی سے 21 اگست

آپ کی ایک تلاش ختم ہو رہی ہے۔ حالات بدل رہے ہیں اور زندگی میں بڑی تبدیلیوں کا عمل شروع ہو رہ اہے۔ اب سنجیدہ ہو جائیں اور اپنے غول سے باہر آئیں۔

برج سنبلہ ، سیارہ عطارد، 22 اگست سے 22 ستمبر

آپ کو بار بار روزگار پر توجہ دینے کی اشد ضرورت ہے۔ اس بار اگر لاپرواہی کی تو مشکل میں آ جائیں گے۔ اب قسمت بار بار تو مواقع فراہم نہیں کرتی۔

برج میزان ، سیارہ زہرہ، 23 ستمبر سے 22 اکتوبر

اضافی رقم کا بندوبست ہو سکتا ہے۔ آپ جس طرف جانا چاہتے ہیں ویسا بہرحال ابھی ممکن نہیں ہے۔ ان دنوں صرف اپنے روزگار پر مکمل توجہ ضرور دیں۔

برج عقرب ، سیارہ مریخ، 23 اکتوبر سے 22 نومبر

آپ کو اپنے لئے جس خیر کی ضرورت تھی، وہ کسی وقت بھی آپ کو مل سکتی ہے۔ آج اچھا ہے۔ اضافی رقم کے ساتھ ہی روزگار میں بہتری بھی آ سکتی ہے۔

برج قوس ، سیارہ مشتری، 23 نومبر سے 20 دسمبر

آپ بالکل بھی پریشان نہ ہوں، جس مالک نے آزمائش دی ہے وہ ہی اس سے نکلے گا۔ آپ کے بس حسبنا اللہ و نعیم الوکیل کہنے سے ہی کام ہو جائے گا۔

برج جدی ، سیارہ زحل، 21 دسمبر سے 19 جنوری 

جو لوگ کسی بھی باہر کے شخص کے ساتھ راز نیاز کررہے ہیں وہ خود کے ساتھ زیادتی کر رہے ہیں۔ آپ بس اپنے پاﺅں پر کلہاڑی مار رہے ہیں، یہ یاد رکھیں۔

برج دلو ، سیارہ زحل، 20 جنوری سے 18 فروری 

آج کا دن بڑا اچھا ہے۔ آپ کے لئے کئی معاملات میں ان شاءاللہ آسانیاں پیدا ہوں گی اور جو رکاوٹ محسوس کر رہے تھے۔ وہ بھی اب دورہو سکے گی۔

برج حوت ، سیارہ مشتری، 19 فروری سے 20 مارچ

ان شاءاللہ اچھا اور مہربان دن ہے ایک بڑی خوشی کی خبر مل سکتی ہے اور پرانے کسی مہربان سے رابطہ مالی معاملات میں بہتری کا سبب بھی بن سکتا ہے۔

مزید :

لائف سٹائل -مخفی علوم -