سال کے وہ دن جب پیداہونیوالے بچے زیادہ کامیاب ہوتے ہیں

سال کے وہ دن جب پیداہونیوالے بچے زیادہ کامیاب ہوتے ہیں
سال کے وہ دن جب پیداہونیوالے بچے زیادہ کامیاب ہوتے ہیں

  

نیویارک(مانیٹرنگ ڈیسک) سال کے کون سے دن خوش قسمت ترین ہوتے ہیں کہ ان دنوں میں پیدا ہونے والے لوگ سب سے زیادہ کامیاب ہوتے ہیں؟ مائی ہیریٹیج کے تحقیق کاروں نے اپنی نئی تحقیق میں اس حوالے سے حیران کن انکشاف کر دیا ہے۔

 دی سن کے مطابق ماہرین نے اس تحقیق میں ایک ہزار ایسے لوگوں کی تاریخ پیدائش معلوم کی جو مختلف ایوارڈز جیت چکے ہیں اور اپنے شعبوں میں کامیاب ترین لوگ گردانے جاتے ہیں۔ان لوگوں نے جو ایوارڈز جیت رکھے تھے ان میں گرامی، آسکر، ورلڈ کپ، مشعیلین سٹار ایوارڈ، گولڈ گلوبز، پلٹزرپرائز، نوبل پرائز،، دی پام ڈی اور دی بُکر پرائزاور اولمپکس میڈلز شامل تھے۔

جب ان لوگوں کی تاریخ پیدائش کا تجزیہ کیا گیا تو معلوم ہوا کہ 30اپریل سال کا سب سے خوش قسمت ترین دن تھا جس روز پیدا ہونے والے سب سے زیادہ لوگ ان ایوارڈز یافتہ لوگوں میں شامل تھے۔ ان 1000لوگوں میں سے 11افراد 30اپریل کو پیدا ہوئے تھے۔ 

اس کے بعد بالترتیب جن تاریخوں کو خوش قسمت قرار دیا گیا وہ 27اپریل، 20جنوری، 23مارچ، 26مارچ، 29اپریل، 14ستمبر، 26ستمبر، 12نومبر اور 30دسمبر تھیں۔ مہینوں میں بھی اپریل کا مہینہ سب سے زیادہ خوش قسمت قرار دیا گیا جس میں پیدا ہونے والے لوگوں نے سب سے زیادہ 99ایوارڈز حاصل کیے۔ اس کے بعد بالترتیب نومبر، مارچ، ستمبر، جنوری، اکتوبر، مئی، جولائی، جون، اگست، دسمبر اور فروری میں پیدا ہونے والوں نے زیادہ ایوارڈز حاصل کیے۔

مزید :

ڈیلی بائیٹس -