’دنیا کے امیر اور معروف ترین مرد چپکے چپکے میرے سے یہ شرمناک کام کرواتے ہیں‘ خاتون نے دنیا کے معروف ترین لوگوں کا پول کھول دیا

’دنیا کے امیر اور معروف ترین مرد چپکے چپکے میرے سے یہ شرمناک کام کرواتے ہیں‘ ...

لاس اینجلس (مانیٹرنگ ڈیسک) ہالی ووڈ کے مشہور سپر سٹار اور دنیا بھی کی امیر کبیر شخصیات، جنہیں لوگ عزت اور احترام کی نظر سے دیکھتے ہیں، اب ایک خاتون کے ہاتھوں ایسے رسوا ہونے والے ہیں کہ پوری دنیا ان کا تماشہ دیکھے گی۔ ان معزز شخصیات کی عزت کے لئے خطرہ بن جانے والی یہ خاتون جینی نورڈ بیک ہے، جس کے پاس یہ سب اپنے شرمناک شوق کی تکمیل کے لئے آیا کرتے تھے۔

نیویارک پوسٹ کو دئیے گئے ایک انٹرویو میں جینی نے یہ انکشاف کرکے تہلکہ برپا کردیا ہے کہ دنیا کی کئی معروف شخصیات اور ہالی ووڈ انڈسٹری کے کچھ مشہور ترین نام اس کے گاہکوں میں شامل رہے، جو کبھی اس کے ہاتھوں پٹائی کروانے اور اپنی توہین کروانے کے لئے آیا کرتے تھے۔ جینی کا کہنا ہے کہ یہ سب لوگ ایک مخصوص شوق میں مبتلا ہیں اور ان کا جی چاہتا ہے کہ کوئی دلکش اور نازک حسینہ ان پر غلبہ پا کر ان کی توہین کرے اور حتیٰ کہ ان کی پٹائی بھی کرے۔

’’ میں مردوں کے جسم سے یہ چیز نکال کر بے حد شوق سے پیتی ہوں اور پچھلے 20 سال سے روز۔۔۔‘‘ خاتون نے ایسا انکشاف کر دیا کہ کوئی مرد پاس سے گزرنے کی بھی ہمت نہ کرے

جینی کے مطابق وہ کئی سال تک لاس اینجلس میں مقیم رہی ہے اور اس عرصے کے دوران عالمی شہرت یافتہ اداکار، کاروباری شخصیات اور اہم ترین عہدوں پر فائز لوگ اس کے گاہکوں میں شامل رہے ہیں۔ وہ ان گاہکوں کی نفسیاتی تسکین کے لئے انہیں برہنہ کرکے پٹائی کرتی تھیں، ان کے ساتھ انتہائی بدتمیزی سے پیش آتی تھیں، اور بعض کو تو باندھ کر بھی ان کی پٹائی کرتی تھیں۔

جینی ان تمام مشہور شخصیات کے شرمناک قصے ایک کتاب کی صورت میں شائع کرنے والی ہیں۔ ان کی کتاب ”سکارلٹ لیٹرز“ کے بارے میں خبریں سامنے آتے ہی دنیا میں تہلکہ برپا ہوگیا ہے۔ ہر کوئی ان پردہ نشینوں کے بارے میں جاننے کے لئے بے تاب ہے جو دنیا کی نظروں میں تو معتبر بنے پھرتے ہیں لیکن رات کی تاریکی میں ایک خاتون کے ہاتھوں بے عزت ہوتے رہے ہیں۔ جینی کی کتاب کی اشاعت سال 2017ءکے موسم بہار میں متوقع ہے۔ یعنی کچھ بڑی شخصیات کے لئے یہ بہار غمناک خزاں میں بدلنے والی ہے۔

مزید : ڈیلی بائیٹس

لائیو ٹی وی نشریات دیکھنے کے لیے ویب سائٹ پر ”لائیو ٹی وی “ کے آپشن یا یہاں کلک کریں۔


loading...