احمد الگیباری چارٹر اکاﺅنٹنٹس اور سکائی لائن یونیورسٹی متحدہ عرب امارات کے درمیان ایم او یو پر دستخط

احمد الگیباری چارٹر اکاﺅنٹنٹس اور سکائی لائن یونیورسٹی متحدہ عرب امارات کے ...
احمد الگیباری چارٹر اکاﺅنٹنٹس اور سکائی لائن یونیورسٹی متحدہ عرب امارات کے درمیان ایم او یو پر دستخط

  



دبئی (طاہر منیر طاہر) فن ٹیک اور اسلامی فنانس عالمی سطح پر ابھرتی ہوئی رجحان صرف مشرق وسطی یا مسلم ممالک تک محدود نہیں ہے بلکہ اس نے دنیا بھر میں اس کی جڑیں مضبوط کردی ہیں۔ بہترین متبادل مالی حل کی Built-in خصوصیات اس رجحان کو نمایاں بناتے ہیں اور پیشہ ور اور محققین کی توجہ کو اپنی طرف متوجہ کرتے ہیں۔اہمیت کو دیکھتے ہوئے احمد الگبیاری چارٹرڈ اکائونٹنٹس اور اسکائی لائن یونیورسٹی متحدہ عرب امارات میں ایک معروف تعلیمی ادارہ کے ساتھ تفہیم کی یادداشت (ایم او یو) میں داخل ہوگئے ہیں۔ سید آصف زمان، احمد الگبیاری چارٹرڈ اکاو¿نٹنٹس اور نائنن آنند ایگزیکٹو ڈائریکٹر اسکائی لائن یونیورسٹی کالج (ایس سی سی) کے منیجرنگ پارٹنر نے دستخط کیے۔

اے اے اے سی اے کے آصف زمان منیجنگ پارٹنر نے کہا کہ Fintech اور متعلقہ ٹیکنالوجی جیسے Blockchain اور مصنوعی انٹیلی جنس نے پوری فنانس دنیا میں انقلاب برپا کردیا ہے۔ اس ٹیکنالوجی نے موجودہ بینکنگ اور مالیاتی نظام کونئی جہت دی ہے۔ مالیاتی ٹیکنالوجی کی ایک نئی نسل ابھر رہی ہے، مختصر وقت میں، کاروباری طور پر کس طرح کاروبار کرنے، گاہکوں کو ٹرانسمیشن، اور مالی مستقبل کے بارے میں سوچنے کے بارے میں کافی اثر پڑتا ہے۔

انفرادی پیشہ ور افراد کے لئے یہ ابھرتی ہوئی ٹیکنالوجیوں کے بارے میں علم حاصل کرنے کے لئے لازمی ہے، ایل ای ای گلوبل کے اے اے اے سی اے رکن اس قسم کے "اسلامی فینچ" کے پہلے مرحلے کو فروغ دینے میں مصروف عمل ہیں جن میں فینچ کی مصنوعات کے متعلق اسلامی علماءکے فیصلوں پر مشتمل شرائط شامل ہوں گے۔ جیسے کرپٹو کرنسز کورسز شروع کرنے کا ارادہ رکھتا ہے ۔

احمد الگبیاری چارٹر اکاﺅنٹنٹس، اسلامی Fintech، بلاک چین، مصنوعی انٹیلی جنس، اسلامی بینکنگ اور اس کی مصنوعات، اسلامی مائیکرو فنانس، سمارٹ انڈسٹری 4.0۔ اس کے علاوہ اسکائی لائن یونیورسٹی کالج (SUC) پلیٹ فارم سے مصنوعی انٹیلی جنس اور فینچ کے لئے تحقیق لیبارٹری قائم کرنے میں مدد کرنا چاہتا ہے۔AAACA Fintech، Blockchain، مصنوعی انٹیلی جنس اور اسلامی بینکنگ کے میدان میں مہارت اور علم کے حامل متحدہ عرب امارات میں ابھرتی ہوئی آڈیٹنگ اور کنسلٹنسی فرم میں سے ایک ہے۔

اے اے اے سی اے نے اسلامی بینکنگ اور فنانس انڈسٹری کے الہدہ مرکز کے ساتھ بھی شراکت داری کی ہے (سی آئی بی ای) اسلامی بینکنگ اور فنانس انڈسٹری میں ایک معروف نام ہے جس میں مختلف معروف معروف طریقوں کے ذریعہ جدید مشاورتی کنسلٹنسی اور تعلیم فراہم کرنا ہے۔ اسلامی مالیاتی ترقی، شرعی مشاورتی، ٹریننگ ورکشاپس، اور اسلامی مائیکرو فائنانس اور تاکافول کنسلٹنٹس وغیرہ۔ اسلامی بعید میں ممتاز، عام طور پر قابل قبول اور معروف اشاعت کے ذریعہ فراہم کی جائیگی-

مزید : عرب دنیا