19مئی۔۔۔تاریخ کے آئینے میں 

19مئی۔۔۔تاریخ کے آئینے میں 
19مئی۔۔۔تاریخ کے آئینے میں 

  

لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن )آج جدید ترکی کے بانی مصطفیٰ کمال اتا ترک کا جنم دن بھی ہے ، مصطفیٰ کمال 1881کو سالونیکا میں پیدا ہوئے ،مصطفی کمال ترکی کے پہلے صدرتھے انہوں نے اپنا یوم پیدائش خود منتخب کیا،ان کی تاریخ پیدائش کے پیچھے ان کی ترکی کو آزاد مملکت بنانے کی محنت ہے ،تاریخ کے اوراق گردانیں تو معلوم ہوتا ہے کہ 19مئی 1919کو جدید ترکی کی تاریخ کا آغاز ہوا، یہ آغاز ترک سپہ سالار مصطفیٰ کمال اتا ترک نے انا طولیہ کے بحیرہ اسود کے ساحل پر اتر کر کی ۔یہ دن نفسیاتی طور پر مصطفیٰ کمال کے لیے اتنا معنی خیز تھاکہ جب بعد میں ان کی زندگی کا انسائیکلو پیڈیا بنانے کیلئے ان سے ان کی تاریخ پیدائش پوچھی گئی تو انہوں نے اپنی تاریخ پیدائش 19مئی 1919ہی بتائی ۔

19مئی 1743کو سیلسیئس تھرما میٹر ایجاد ہوا،تھرما میٹر کا موجد جین پیئر کرسٹین ہے ،سینٹی گریڈ درجہ حرارت کا پیمانہ پانی کے انجماد اور ابلتے نقہ پر مبنی ہے دنیا بھر کے بیشتر ممالک میں استعمال ہوتا ہے ،ماسوائے ریاستہائے متحدہ، بیلیز اور پالاوے ۔

آج ہی کے دن 1997کو ایچ فائیواین ون فلو(H5N1) کا پہلا شکار ایک 3 سالہ لڑکا ہانگ کانگ میں مر گیا۔ سال کے آخر تک 18 کیسز ریکارڈ کیے گئے جن میں سے6 متاثرین کی موت ہو گئی۔ ہانگ کانگ میں حکام نے 1.6 ملین مرغیوں اور دیگر گھریلو پرندوں کو ذبح کیا ہے تاکہ اس بیماری کے مزید پھیلاو¿ کو روکا جا سکے۔ ورلڈ ہیلتھ آرگنائزیشن اور دیگر دلچسپی رکھنے والی جماعتوں کو اب بھی تشویش ہے کہ ایویئن فلو وائرس مزید تبدیل ہو سکتا ہے جو 1918/1919 کے ہسپانوی فلو کی وبا جیسی وبائی بیماری کا باعث بن سکتا ہے جس سے دنیا بھر میں 20 سے 100 ملین افراد ہلاک ہوئے،یہ کل آبادی کا 2.5فیصد سے 5فیصد کے درمیان تھی۔

19مئی 1975کو سکریٹری آف اسٹیٹ ہنری کسنجر اور سوویت وزیر خارجہ آندرے گرومائکو نے اسٹریٹجک جوہری ہتھیاروں کو محدود کرنے کے ایک نئے معاہدے پر بات چیت کا آخری دن گزارا اور دونوں فریقوں نے کہا کہ بات چیت تعمیری اور دوستانہ تھی اور امید ہے کہ اس سے بحالی میں مدد ملے گی۔

مزید :

ادب وثقافت -