کیٹو سلم نے ”45دن میں 10کلو ویٹ لوس پروگرام“ کا آغاز کر دیا

کیٹو سلم نے ”45دن میں 10کلو ویٹ لوس پروگرام“ کا آغاز کر دیا

  



لاہور(پ ر)پاکستان میں پہلی بار  وزن میں کمی کے سلسلے میں کیٹوسلم (KetoSlim)  لاہور، کراچی اور اسلام آباد میں اپنے دروازے کھول رہا ہے۔ کیٹو سلم ویٹ میں کمی کے لئے عالمی سطح پر آزمائے گئے امریکی اور جاپانی طریق کار کواختراعات اور یکجا کرتی ہے اور اس کے علامتی ”وزن میں کمی پروگرام“ کا آغاز کرتی ہے جس میں ”45دن میں 10کلو وزن“ کم کرنے کا دعویٰ کیا گیا ہے۔ دوسرے اختیارات کے برخلاف جو پورے پاکستان میں فروخت ہوتے ہیں، اِس پروگرام میں شرکاء کی کوششوں کے سلسلے میں عمل کرنا اب تک سب سے آسان اور مؤثر طور پر سب سے زیادہ لاگت آنیوالا ہے۔ 

کیٹوسلم (KetoSlim) کا علامتی وزن میں کمی پروگرام اِس کے بانی ڈاکٹر ابراہیم نعیم کا تیار کردہ ہے، جس نے ملک کے اندر موجود بعض اعلیٰ صحت اور غذائیت بخش کوچز کے ساتھ تعاون کیا۔ ڈاکٹر ابراہیم MBBSڈاکٹر ہیں جو سروسز انسٹی ٹیوٹ آف میڈیکل سائنسز سے تربیت یافتہ ہیں اور جنہوں نے کچھ سال امریکہ میں گزارنے کے دوران ایم ڈی (USA) کی ڈگری بھی حاصل کی ہوئی ہے۔

 وہ پاکستان واپس آئے اور یہاں ایک 3Dلائف سٹائل کا آغاز کرنے کیلئے ایک پرعزم ٹیم کے ساتھ اشتراک کیا، جو دو سال سے زیادہ عرصہ میں پاکستان کے 10شہرو ں میں 30کلینکس والے پاکستان کے جمالیاتی کلینکس کا سب سے بڑا سلسلہ بن گیا ہے۔ جس میں چربی ہٹانے اور سکولپٹنگ کو نشانہ بنانے  والے 3Dلائف اسٹائل کے چربی ختم کرنے کے طریقہ کار (کاویٹیشن اینڈ کویولوپولیسیز) کیلئے لاکھوں روپے خرچ کرنے والے اِن گاہکوں کو وزن میں کمی کا پروگرام پیش کرنے کی ضرورت تھی جو اُن کے وزن میں کمی کی ضروریات کو پورا کر سکے۔ آغاز میں کیٹوسلم پروگرام تیار کرنے کی بنیاد تھی جو آج پاکستانی عوام کو مندرجہ ذیل خدمات پیش کرنے کیلئے اپنے دروازے کھولتی ہے،جن میں ویٹ لوس پروگرام، گھر کی دہلیز پر ڈائیٹ فوڈ ڈیلیوری، ویٹ گین (وزن میں اضافہ)، میڈیکل ڈائیٹ کنسلٹیشن اور Fit3Dہیلتھ اینالیسیز اسکین شامل ہیں۔ 

کیٹوسلم ویٹ لوس پروگرام کی لائف اسٹائل کنسلٹنٹ کے ساتھ 4مشاورتی سیشن پیش کرتا ہے جو پاکستان نیوٹریشن اینڈ ڈائیٹیک سوسائٹی میں رجسٹرڈ ڈائیٹیشن ہیں۔ پہلی مشاورت کلائنٹ کی طبی تاریخ کو جمع کرنے کے ساتھ اُس کے کھانے، نیند، تناؤ اور دیگر عادات کو اکٹھا کرنے کیلئے سوالنامے کے فارم کو بھرنے کے ساتھ شروع ہوتی ہے۔ ازاں بعد سلیکن ویلی یو ایس اے کے Fit3Dباڈی اسکینر پر جسمانی تجزیہ ٹیسٹ کیا جاتا ہے تاکہ کلائنٹ اور اُس کی صحت سے متعلق بنیادی معلومات کی جانچ پڑتال ہو سکے۔ اِس کے بعد جب تمام بنیادی معلومات اکٹھی ہو جائیں تو کنسلٹنٹ ٹیلر سے تیار شدہ ڈائیٹ پلان تیار کرتا ہے، کلائنٹ کے فون میں فٹنس ایپلی کیشن انسٹال کرتا ہے اور اُسے اس بات کی تربیت دیتا ہے کہ اسے فوڈ ڈائری اور کیلوری کاؤنٹر کے طور پر کس طرح استعمال کیا جائیگا، پھر کلائنٹ کو یہ دکھایا جاتا ہے کہ کس طرح مشق دیکھنا ہے۔ ایپ میں ویڈیو بنائیں اور گھر میں آرام سے ہر دن 30منٹ تک اس کی پیروی کریں (جم جانے کی بالکل بھی ضرورت نہیں ہے)، 30دِن کی ویٹ لوس کی اضافی گولیوں کی فراہمی کے ساتھ دی گئی ہدایات غذا اور ورزرش پروگرام پر عمل کریں۔ 

مزید : کامرس