’شادی شدہ مَرد سب سے زیادہ دن کے اس وقت مجھ سے ملنے آتے ہیں‘ جسم فروش خاتون نے انٹرنیٹ پر ایسا راز بے نقاب کردیا کہ جان کر بہت ساری خواتین کو زوردار جھٹکا لگے لگا کیونکہ۔۔۔

’شادی شدہ مَرد سب سے زیادہ دن کے اس وقت مجھ سے ملنے آتے ہیں‘ جسم فروش خاتون ...
’شادی شدہ مَرد سب سے زیادہ دن کے اس وقت مجھ سے ملنے آتے ہیں‘ جسم فروش خاتون نے انٹرنیٹ پر ایسا راز بے نقاب کردیا کہ جان کر بہت ساری خواتین کو زوردار جھٹکا لگے لگا کیونکہ۔۔۔

  

کنبرا(مانیٹرنگ ڈیسک) بیویاں اپنے شوہروں کی جاسوسی کے حوالے سے بھی کافی پہچانی جاتی ہیں۔ وہ اپنے شوہروں کی لمحہ بہ لمحہ بھنک لیتی رہتی ہیں کہ کہیں وہ اِدھر اُدھر نہ دیکھنے پائیں مگر ایک وقت ایسا ہوتا ہے جب بیویاں اپنی شوہروں پر سب سے کم شک کرتی ہیں۔ یہ وقت صبح آفس جانے کا وقت ہے۔ بیویاں مطمئن ہوتی ہیں کہ شوہر کام پر جا رہا ہے لیکن اب آسٹریلیا کی ایک جسم فروش خاتون نے اس وقت کے متعلق ایسا انکشاف کر دیا ہے کہ دنیا بھر کی بیویوں کو شدید جھٹکا لگے گا۔ میل آن لائن کی رپورٹ کے مطابق بحث و مباحثے کی ویب سائٹ Redditپر اس پیشہ ور جسم فروش خاتون نے انکشاف کیا ہے کہ ”شادی شدہ مرد سب سے زیادہ مجھے صبح 7سے 8بجے کے درمیان ملنے کے لیے آتے ہیں۔“

وہ نوجوان لڑکی جس کے سر کی داعش نے 10 کروڑ روپے قیمت مقرر کر دی

یہی وقت آفس جانے کا ہوتا ہے، چنانچہ بے وفائی کی لت میں پڑے مرد اس وقت کا استعمال بخوبی کرتے ہیں کیونکہ اس وقت ان کی بیویاں بھی ان پر شک نہیں کرتیں، اور آفس میں ایک آدھ گھنٹے کی تاخیر سے پہنچنے کے بھی سو بہانے ہوتے ہیں۔اس 25سالہ جسم فروش لڑکی نے یہ بھی بتایا کہ اس کے گاہکوں کی اکثریت شادی شدہ مردوں پر مشتمل ہے جن کی عمریں 40سے 60سال کے درمیان ہوتی ہیں۔ اس کا کہنا تھا کہ وہ بھی اس عمر کے مردوں کے ساتھ خوش رہتی ہے کیونکہ ان کا رویہ بہت اچھا ہوتا ہے اور وہ بہت فیاض بھی ہوتے ہیں اور اضافی رقم دیتے ہیں۔ اس نے بتایا کہ اس کے گاہکوں میں بڑی تعداد کاکیشیا، بھارت اور دیگر ایشیائی ممالک کے مردوں کی ہے۔

مزید :

ڈیلی بائیٹس -