23 فروری سے 10 ویں جے اے زمان میموریل اوپن گالف کا آغاز

23 فروری سے 10 ویں جے اے زمان میموریل اوپن گالف کا آغاز
23 فروری سے 10 ویں جے اے زمان میموریل اوپن گالف کا آغاز

  IOS Dailypakistan app Android Dailypakistan app

لاہور(ڈیلی پاکستان آن لائن) زمان فیملی کی جانب سے پیش کی گئی 10ویں جے اے زمان میموریل اوپن گالف چیمپئن شپ 23 فروری سے 3 مارچ تک لاہور جم خانہ گالف کلب میں کھیلی جائے گی۔

یہ بات زمان فیملی کے سربراہ حامد زمان نے پریس کانفرنس کے دوران کہی جس میں لاہور جم خانہ کے کنوینر گالف شوکت جاوید، اہیان ممتاز، بلال زمان، عاصم ظفر، عائشہ حامد اور مسز بیلہ اعظم نے شرکت کی۔یہ چیمپئن شپ کا 10 واں ایڈیشن ہے اور حامد زمان نے کہا کہ جے اے زمان میموریل چیمپئن شپ – ایک PGA اور PGF سے منظور شدہ ٹورنامنٹ – 7.5 ملین روپے کی کل انعامی رقم کے ساتھ ملک بھر میں سب سے بڑے گولف ٹورنامنٹ میں سے ایک بن گیا ہے۔ ٹورنامنٹ کا انعقاد پیشہ ورانہ طور پر اہیان ممتاز کر رہے ہیں، جو خود ایک گولفر ہیں۔ یہ ملک بھر سے گولف کے بہترین ٹیلنٹ کو اپنی طرف متوجہ کرتا ہے اور یہ پاکستان میں گولفنگ کیلنڈر کے سب سے زیادہ متوقع میچ اپس میں سے ایک ہے۔

شوکت جاوید نے کہا کہ اس 2024 ایڈیشن کی نمایاں خصوصیات میں شامل ہیں: پاکستان کے ٹاپ 100 رینک والے گالف پروفیشنلز 29 فروری سے 3 مارچ تک ہونے والے مین ڈرا میں حصہ لیں گے، جو اسے ملک کے سب سے چیلنجنگ ٹورنامنٹ میں سے ایک بنائے گا۔چیمپئن شپ میں قومی سطح پر تسلیم شدہ گولف شوقیہ کھلاڑی بھی شامل ہیں جو فتح میں شان اور اعزاز کے لیے مقابلہ کرتے ہیں۔ 7.5 ملین روپے کی کل انعامی رقم اور ہول ان ون پر HAVAL جیتنے کا موقع چیمپئن شپ کو پاکستان کے گولف کے ٹاپ ٹورنامنٹس میں سے ایک بنا دیتا ہے۔

ٹورنامنٹ میں آٹھ کیٹگریز کے کھلاڑی حصہ لیں گے جن میں جونیئرز، لیڈیز، پروفیشنلز، سینئر پروفیشنلز، جونیئر پروفیشنلز، امیچور، تجربہ کار گالفرز اور لیڈیز شامل ہیں۔ گولف کے مقابلہ کرنے والے کھلاڑی 500 پلس نمبر تک کا اضافہ کرتے ہیں۔چیمپئن شپ کا انعقاد جے اے زمان کی یاد میں کیا گیا ہے۔ جے اے زمان کی فیملی اس چیمپئن شپ کے مرکزی سپانسر ہے جسے لاہور جم خانہ گالف کمیٹی کا تعاون حاصل ہے۔

مزید :

کھیل -