چیمپئنز ٹرافی میں بھارت کیخلاف فتح کو بڑے عرصے تک یاد رکھا جائے گا : کپتان سرفراز احمد کی وطن واپسی پر گفتگو ، کرکٹ دیوانوں کی جانب سے شاندار استقبال

چیمپئنز ٹرافی میں بھارت کیخلاف فتح کو بڑے عرصے تک یاد رکھا جائے گا : کپتان ...
چیمپئنز ٹرافی میں بھارت کیخلاف فتح کو بڑے عرصے تک یاد رکھا جائے گا : کپتان سرفراز احمد کی وطن واپسی پر گفتگو ، کرکٹ دیوانوں کی جانب سے شاندار استقبال

  


کراچی (ڈیلی پاکستان آن لائن )چیمپئنز ٹرافی جیتنے والی قومی ٹیم کے کپتان سرفراز احمد کا کہنا ہے کہ بھارت کے ساتھ پہلے میچ میں لڑکے بہت دباﺅمیں آگئے تھے۔ٹیم انتظامیہ مینجمنٹ نے بہت محنت کی اور ٹیم نے کم بیک کیا۔سینئرزنے زبردست پرفارم کیا،آنے والے وقت میں مزید اچھی پرفارمنس دیں گے۔ چیمپئنز ٹرافی میں فتح ٹیم سپرٹ کا نتیجہ ہے اور اس فتح کو بڑے عرصے تک یاد رکھا جائے گا۔”اہل وطن کو مبارک ہو، دعائیں رنگ لے آئیں“۔

چیمپئنزٹرافی کے فائنل میں بھارتی ٹیم کو عبرت ناک شکست دینے والے قومی ٹیم کے کپتان سرفراز احمدنے کراچی میں اپنی رہائش گاہ کے باہرمیڈیا سے گفتگو کرتے ہوئے کہا کہ ہم نے ہرشعبے میں اچھی کارکردگی دکھائی جس کی وجہ سے ٹیم کی فتح ہوئی۔ لڑکے جس طرح کھیلے ان کی جتنی تعریف کی جائے کم ہے، یہ پاکستان کرکٹ کے لیے اچھا اشارہ ہے۔قومی ہیروز کا ریڈ کارپٹ استقبال کیا گیا ۔

ایک سوال پر  انہوں نے کہا کہ بھارت سے شکست کے بعد ہماری فیلڈنگ، بیٹنگ، بولنگ سب میں بہتری آئی۔اچھی بات ہے کہ عوام ٹیم کو بہت زیادہ سپورٹ کرتی ہے، زیادہ سے زیادہ کوشش کررہے تھے کہ سوشل میڈیا سے دور رہیں۔سرفراز احمد اور رومان رئیس کچھ دیر پہلے کراچی پہنچے جہاں ان کا شاندار استقبال کیا گیا۔

کپتان سرفرازاحمد اور رومان رئیس ایئرپورٹ لاﺅنج سے باہر آئے تو گورنر سندھ زبیر احمد اور میئر کراچی وسیم اختر نے ان کا پرتپاک استقبال کیا اور انہیں گلدستے پیش کیے۔پھولوں کے ہار پہنائے اور اجرک پیش کی گئی۔ ا س موقع پر صوبائی وزیر کھیل اور دیگر وزرا موجود تھے۔

قومی ہیرو کو دیکھ کر ایئرپورٹ پاکستان زندہ باد اور جیوے جیوے پاکستان کے نعروں سے گونج اٹھا۔لوگوں نے قومی ہیروز کے ساتھ تصاویر بنوائیں او رسیلفیاں لیں۔سرفرازاحمدکے ساتھ ان کے اہل خانہ بھی ان کے ساتھ کراچی پہنچے ہیں۔

دوسری جانب فخز زمان پشاور پہنچ گئے جہاں ان کاشاندار استقبال کیا گیا اور پھولوں کے ہار پہنائے گئے۔پشاورایئرپورٹ کے باہرمداحوں کی بڑی تعدادموجود ہے۔فخرزمان کےساتھ مداحوں نے سلفیاں لیں۔شاداب خان راولپنڈی عمادوسیم اسلام آباد اور حارث سہیل سیالکوٹ پہنچ گئے۔اس سے کچھ ہی دیر قبل قومی کرکٹ ٹیم کے چار کھلاڑی احمد شہزاد، حسن علی، بابر اعظم اور فہیم اشرف 3 ٹیم آفیشلز کے ہمراہ دبئی سے لاہورپہنچے۔ ان کا استقبال وزیر کھیل رانا مشہود احمد اور میئر لاہور نے کیا۔

کراچی ایئرپورٹ پر استقبال کے لیے آئے گورنر سندھ نے میڈیا سے بات کرتے ہوئے کہا کہ فخرکی بات ہے کہ چیمپئنز ٹرافی پوری قوم کے لئے رمضان کاتحفہ ہے، کراچی کاکھلاڑی قومی ٹیم کی قیادت کررہاہے۔

محمد زبیر کا کہنا تھا کہ پی ایس ایل کی وجہ سے قومی ٹیم کانیاٹیلنٹ سامنے آیا،پی ایس ایل کااگلافائنل کراچی میں ہوگا، اگرنہیں ہواتم ہم چھین کرلیں گے۔بعد ازاں کپتان سرفراز احمد ایئرپورٹ سے گاڑی میں اپنے گھر بفرزون پہنچے تو قومی ہیرو پر گل پاشی کی گئی۔اس موقع پر محلے میں جشن کا سماں تھا، سرفراز احمد کے گھر پر مداحوں کا سمندر امڈ آیا۔ مداح کپتان کی ایک جھلک دیکھنے کے لیے چھتوں تک پر موجود تھے۔

گسرفراز احمد نےگھر کی بالکونی سے مداحوں کو دیکھ کر ہاتھ ہلایا اور انہیں ٹرافی دکھائی۔مداحوں کی جانب سے ”موقع موقع“ گانے پر سرفراز احمد نے بھی ان کا ساتھ دیا۔

مزید : کھیل /اہم خبریں


loading...